موج تغییرات دولت تدبیر و امید در ارومیه/ انتصاب معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی و رئیس جدید دانشگاه ارومیه

طی دو انتصاب سیاسی و دانشگاهی مهم در استان آذربایجان غربی، معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه ارومیه تعیین شدند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از خوی نیوز ،خبرهای رسیده حاکی از آن است با حکم مهندس قربانعلی سعادت استاندارآذربایجان غربی و تائیدیه وزارت کشور علیرضا رادفر به سمت معاون سیاسی […]

image_pdfimage_print

طی دو انتصاب سیاسی و دانشگاهی مهم در استان آذربایجان غربی، معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه ارومیه تعیین شدند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خوی نیوز ،خبرهای رسیده حاکی از آن است با حکم مهندس قربانعلی سعادت استاندارآذربایجان غربی و تائیدیه وزارت کشور علیرضا رادفر به سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری مشخص و به زودی معرفی می شود .

علیرضا رادفر رئیس ستاد انتخاباتی دکتر عارف در استان قبل از انصراف دکتر و جانشین مهندس عسگری در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در آذربایجان غربی بود.

53789001092793288697

a5db8c1256359d5e22d55281b76436ae_L

سوابق مدیریتی واجرایی علیرضا رادفر: 

  • دبیر شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه (۱۳۶۸-۱۳۶۵)
  • قائم مقام دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه ارومیه (۱۳۷۰-۱۳۶۷)
  • معاون فرماندار شاهین دژ و نقده (۱۳۷۷-۱۳۷۱)
  • فرماندار سلماس (۱۳۷۹-۱۳۷۷)
  • فرماندار شاهین دژ (۱۳۸۳-۱۳۷۹)
  • فرماندار ماکو (۱۳۸۵-۱۳۸۳)
  • مدرس دانشگاه آزاد و جامع علمی کاربردی
  • رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی سلماس و شاهین دژ و دانشگاه پیام نور شاهین دژ
  • جانباز و رزمنده ۸ سال دفاع مقدس

رییس دانشگاه ارومیه برکنار و حب‌نقی سرپرست این دانشگاه شد

وزیر علوم‌، رحیم حب نقی رئیس اسبق دانشگاه ارومیه را به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب کرد.

2759

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خبرامروز، دکتر حسن صدقی قریب به ۸ سال از ریاست دانشگاه و انتصاب  مجدد  دکتر رحیم حب نقی به سمت ریاست دانشگاه ارومیه خبر می دهد. رضا فرجی دانا وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری امروز در دومین حکم خود ضمن برکناری حسین صدقی گمچی، رحیم حب‌نقی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه ارومیه منصوب کرده است .

متن حکم انتصاب  رحیم حب نقی  به شرح زیر است: ” با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جناب عالی به عنوان سرپرست دانشگاه ارومیه  منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه ارومیه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید. “

حب نقی  متولد ۱۳۳۸ و عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه  و دارای مدرک دکتری دامپزشکی و پیش از این ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است. همچنین  مدیریت گروه پاتوبیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه از سوابق وی است. دکتر رحیم حب نقی از سال ۷۶ تا ۸۰ و دکتر گودرز صادقی از ۸۰ تا ۸۴ سابقه‌ی ریاست این دانشگاه را در کارنامه‌ی خود دارند و دکتر حسن صدقی هم از سال ۸۴ تاکنون رییس دانشگاه ارومیه بود.

وی درخصوص زندگینامه خود می نویسد ؛ اینجانب در بهمن ماه ۱۳۳۸ در ارومیه بدنیا آمده دردبستان دهقان، مدرسه راهنمایی مستشاری و  دبیرستان جامع  (معنوی)تحصیل کرده در سال ۱۳۵۸  ازرشته دامپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شدم. در سال۱۳۶۵  به عنوان  دکترای عمومی دامپزشکی فارغ التحصیل شده وهمان سال به عنوان مربی به استخدام دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه درآمدم. در ۱۳۶۶ دراولین  دوره تخصصی پاتولوزی دامپزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شده و در  ۱۳۷۳ از پایان نامه تخصصی خود دفاع نمودم.از سال ۱۳۷۰ وهمزمان با انجام کار های مربوط به پایان نامه دوره  دکتری ، دردانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه در حوزه مدیریتی نیز همکاری داشته و بعد از دفاعیه پایان نامه، بعنوان معاون اداری – مالی دانشگاه و در مهر ماه سال ۱۳۷۶ بعنوان رییس دانشگاه ارومیه انتخاب شدم.از مهمترین کار های دوره ریاست اینجانب اجرای طرح تجمیع واحد های دانشگاه های ارومیه و علوم پزشکی ارومیه در پردیس نازلو و تاسیس چند مرکز پژوهشی در پردیس شهرمی باشد. هم اکنون در گروپاتوبیولوژی دانشکده دامپزشکی و بهنوان مدیر گروه مشغول خدمت می باشم.در سال های تعطیلی دانشگاه (انقلاب فرهنگی) در جهاد سازندگی و تحت مدیریت شهید حمید باکری مشغول به خدمت بودم . در دوران دانشجویی و در بحبوحه جنگ تحمیلی در سه عملیات والفجر مقدماتی ، والفجر یک و والفجر دو بعنوان رزمنده در واحد اطلاعات و عملیات لشکر عاشورا حضور داشته ام.

وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات حسن صدقی گمچی در دوران تصدی ریاست دانشگاه ارومیه  قدردانی کرد.

انتهای خبر