اعلام رسمی کاندیداتوری روحانی در حضور هاشمی و یاران خاتمی/ هاشمی و خاتمی نمی‌آیند و به نفع هیچکس کنار نمی‌کشم+گزارش تصویری

کاندیدای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری گفت که به نفع هیچکس در انتخابات آینده کنار نمی‌کشم. حسن روحانی با اعلام رسمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت که در صورت پیروزی در انتخابات منشور حقوق شهروندی را تدوین خواهد کرد.   به گزارش اعتدال پرس، حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز در […]

image_pdfimage_print

کاندیدای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری گفت که به نفع هیچکس در انتخابات آینده کنار نمی‌کشم.

حسن روحانی با اعلام رسمی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت که در صورت پیروزی در انتخابات منشور حقوق شهروندی را تدوین خواهد کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی
  به گزارش اعتدال پرس، حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز در گردهمایی حامیانش در مجتمع آدینه رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را اعلام کرد.

او در سخنانی در این گردهمایی گفت که در صورت پیروزی در انتخابات دولت تدبیر و امید را تشکیل داده و منشور حقوق شهروندی را تدوین خواهد کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم گفت: آمده‌ام تا برای سربلندی ایران اسلامی و نجات اقتصاد ملی و تعامل سازنده با جهان و احیای اخلاق جامعه دولت تشکیل دهم.

روحانی افزود: گفتمان من نجات اقتصاد، احیای اخلاق و تعامل با جهان و دولت من، دولت راستگویان و راست کرداران خواهد بود.

وی تاکید کرد: ملت ایران در ۲۴ خرداد به فرمان رهبری حماسه سیاسی خواهد آفرید و دولت «تدبیر و امید» خالق حماسه اقتصادی خواهد بود.

همایش حامیان حسن روحانی

 حسن روحانی کاندیدای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری در حاشیه همایش انتخاباتی امروزش که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات آینده به نفع هیچکس کنار نمی‌کشم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری گفت:‌آقای هاشمی و خاتمی قطعاً در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری حضور نمی‌یابند.

کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم سخنان خود را با زنده باد اخلاق، زنده باد صداقت، زنده باد حقوق شهروندی، زنده باد اعتدال، زنده باد تدبیر و امید و زنده باد اسلام و ایران پایان داد.

در این نشست که با شعار «دولت تدبیر و امید» برگزار شد، چهره‌هایی از جمله یاسر و فاطمه هاشمی، محمود علوی، عسگری، ترکان، یونسی، نعمت‌زاده، ‌نوبخت، غفوری فرد، حجت الاسلام زم و … حضور دارند.

در این مراسم هم‌چنین نمایندگانی از قومیت‌های مختلف کشورمان، برخی صنوف بازار، برخی شخصیت‌های سیاسی و هنرمندان حضور دارند.

حجت الاسلام حسن روحانی و محسن غفوری فرد
انتهای خبر