سونامی تغییرات در اردبیل: تغییر همزمان هر ۴ معاون استاندار/ دو مدیر کهنه کار آذربایجان شرقی درجمع معاونین جدید استانداری اردبیل

از سوی دکتر خدابخش استاندار اردبیل، سرپرستان جدید معاونت‌ سیاسی و امنیتی ، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ، معاونت برنامه ریزی و معاونت امورهمانگی و عمرانی استانداری اردبیل منصوب شدند. به گزارش اعتدال پرس، استاندار اردبیل در یک حرکت غافلگیرکننده، هر چهار معاون خود را تغییر داده و جانشینان آنها را معرفی کرد. معاون سیاسی […]

image_pdfimage_print

از سوی دکتر خدابخش استاندار اردبیل، سرپرستان جدید معاونت‌ سیاسی و امنیتی ، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ، معاونت برنامه ریزی و معاونت امورهمانگی و عمرانی استانداری اردبیل منصوب شدند.

به گزارش اعتدال پرس، استاندار اردبیل در یک حرکت غافلگیرکننده، هر چهار معاون خود را تغییر داده و جانشینان آنها را معرفی کرد.

معاون سیاسی و امنیتی : در اولین انتصاب طاهر شریفی مدیرکل سابق دفتر پیگیری امور شوراهای وزارت کشور را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل معرفی کرد تا جایگزین عباس دستباز بعد از گذشت سه سال باشد.

index

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی :

دکتر خدابخش در  دومین انتصاب خود اقبال عباسی را سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل کرد.

وی جانشین فضایل عزیزی فرماندار سابق مشگین‌شهر و معاون سیاسی فرماندار اردبیل شد که در یک سال گذشته به این سمت معرفی شده بود.

اقبال عباسی پیش از این و در دوران اصلاحات فرماندار شهرستان‌های بیله‌سوار و مشگین‌شهر بود که از امروز در سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرد.

معاونت برنامه ریزی :

images

در سومین انتصاب ، محمد باقر بهشتی اقتصاد دان و استاد دانشگاه که پیشتر دردهه ۶۰ ریاست سازمان برنامه و بودجه و در دوره اصلاحات ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی را بر عهده داشته و به تازگی از سوی دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی به عنوان مشاور اقتصادی وی منصوب شده بود، به سمت معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری اردبیل منصوب شد.

معاون امورهماهنگی و عمرانی :

index

در انتصاب دیگری، مهندس علی آذرنژاد یکی از مدیران با سابقه آذربایجان شرقی در دولت احمدی نژاد و خاتمی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت و لیسانس مهندسی عمران می باشد و از سال ۸۱ تاکنون به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس این استان انجام وظیفه کرده است ، به سمت معاون عمرانی استاندار اردبیل منصوب و معرفی شد.

دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری آذربایجان شرقی ، رییس اتاق بحران ، دبیر کمیته بلای طبیعی استان ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز ، رییس گروه مطالعات و هماهنگی امور ایمنی استان ، سرپرست حوزه عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی آذرنژاد در آذربایجان شرقی است .

مشاور استاندار در امور بانوان و مدیرکل امور بانوان و خانواده :

اما پنجمین انتصاب دیروز مربوط به مشاور استاندار در امور بانوان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بود که ماریا موسوی چهره فرهنگی و دانشگاهی اردبیل و عضو سابق شورای شهر اردبیل و از پیشکسوتان عرصه رسانه جایگزین خدیجه جعفری اصل در سمت مشاور بانوان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری شد تا این عضو ستاد روحانی نیز مسئولیتی را پذیرفته باشد.

استاندار جدید اردبیل در دو ماه اخیر به دو تغییر در بین مدیران کل سازمان ها نیز رضایت داده که طی آن سپهری به جای محمودزاده مدیرکل آموزش و پرورش و سیدحامد عاملی به جای ارژنگ عزیزی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت منصوب شده‌اند.

انتهای خبر