دو انتصاب سیاسی کلیدی در استان: فرماندار تبریز و مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی معرفی شد/ آشنایی با سیاسی ترین چهره منصوب شده دولت یازدهم در استان

قطار تغییرات استان که این روزها شتاب بیشتری گرفته است، وارد دو ایستگاه حساس شد و امروز همزمان خبر رسید دو تن از مدیران جدید دولت تدبیر و امید روحانی در آذربایجان شرقی در دو منصب مهم سیاسی معرفی شدند. به گزارش اعتدال پرس، ظهر امروز بلافاصله بعد از آنکه استاندار آذربایجان شرقی فرماندار جدید […]

image_pdfimage_print

قطار تغییرات استان که این روزها شتاب بیشتری گرفته است، وارد دو ایستگاه حساس شد و امروز همزمان خبر رسید دو تن از مدیران جدید دولت تدبیر و امید روحانی در آذربایجان شرقی در دو منصب مهم سیاسی معرفی شدند.

به گزارش اعتدال پرس، ظهر امروز بلافاصله بعد از آنکه استاندار آذربایجان شرقی فرماندار جدید تبریز را معرفی کرد، خبر رسید که وزیر اطلاعات که برای سفری کاری وارد تبریز شده است، مدیرکل اطلاعات استان را جابجا و نفر جدیدی بجای وی منصوب کرد.

معرفی مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی 

امروز و با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات دولت یازدهم در تبریز، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات کابینه یازدهم که طی سفری کاری به تبریز آمده است در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی حضور یافت.

علوی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، زینالی را به عنوان مدیر جدید اطلاعات استان به وی معرفی کرد.

زینالی از امروز جانشین علی حاجیان در این سمت شد.

همچنین بعد از این مراسم، وزیراطلاعات در جمع صاحبان صنایع فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی و شورای ارادری استان حضور یافت.

یادآوری می شود در هیچکدام از جلسات وزیر اطلاعات از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای حضور در جلسات و پوشش خبری دعوت نشده است.

 فرماندار جدید تبریز معرفی شد

امروز همچنین خبر رسید، طی حکمی از سوی استاندار، دکتر شهرتی فر به عنوان فرماندار تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، شهرتی فر که در کارنامه خود مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی را دارد جایگزین محمود چمنی فرماندار فعلی تبریز شد.

استاندار آذربایجان شرقی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری این استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد از خدمات محمود چمنی در سمت فرمانداری تبریز قدردانی و رحیم شهرتی فرد را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

شهرتی فر از جمله چهره های سیاسی شاخص اصلاح طلب در استان است که مورد حمایت ستاد روحانی در استان و احزاب اصلاح طلب آذربایجان شرقی بوده و برای انتصاب در یکی از دو سمت فرماندار تبریز و مدیرکل سیاسی استانداری به استاندار پیشنهاد شده بود.

گفتنی است، رحیم شهرتی فر متولد سال ۱۳۴۰ در تبریز و دارای مدرک دکتری تاریخ بوده و سوابقی چون مدیر کلی سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری میانه (در دولت خاتمی)، معاون توسعه منابع انسانی گروه تراکتورسازی ایران (در دولت احمدی نژاد) و استاد دانشگاهی و عضویت در هیات علمی دانشگاه ابهر را در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر