پیامک عجیب یک نماینده مجلس به استاندار: خاک بر سرت، وای به حالت!

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس از حادثه‌ای خبر داد که به زعم وی در ۲۸ اسفند ۹۱ به خاطر بی‌تدبیری و فقدان تجربه احمدی‌بیغش استاندار خراسان شمالی اتفاق افتاده است. ثروتی در نطقش گفته بود که در آن حادثه یک کشته و تعدادی مجروح در اثر […]

image_pdfimage_print

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس از حادثه‌ای خبر داد که به زعم وی در ۲۸ اسفند ۹۱ به خاطر بی‌تدبیری و فقدان تجربه احمدی‌بیغش استاندار خراسان شمالی اتفاق افتاده است.

ثروتی در نطقش گفته بود که در آن حادثه یک کشته و تعدادی مجروح در اثر ضربات و شلیک گلوله، عید مردم را به عزا تبدیل کرد. گویا علت این واقعه تغییر در تقسیمات کشوری در بخشی از خراسان شمالی و نارضایتی عده‌ای از مردم بوده است. با این حال ثروتی در نطق میان دستورش استاندار را مسئول حادثه خراسان شمالی عنوان کرد.

به  گزارش اعتدال پرس، سایت روشنایی در این خصوص ضمن مصاحبه با استاندار خراسان شمالی نظر وی در این باره را جویا شد که با پاسخ جالب وی همراه بود.

این سایت نوشت: طبق نامه‌ای که موجود است در تاریخ ۱۸ /۱ /۹۲ یعنی‌‌ همان روزی که آقای ثروتی نطقی علیه شما در صحن علنی ایراد کردند، نامه‌ای تشکر آمیز به امضای نمایندگان استان خراسان شمالی از جمله شخص آقای ثروتی برای رئیس جمهور ارسال می‌شود، این تضاد در عملکرد را چطور ارزیابی می‌کنید؟

وقتی ایشان در نامه‌ای که موجود است شهرستان شدن جرگلان را تبریک می‌گوید، به این معنی است که با این موضوع مشکلی ندارد، ضمن اینکه این اتفاقی که افتاده و منجر به کشته شدن یک هموطن شده به بنده ارتباطی نداشته چون نه در این تقسیم نقشی داشته‌ام و نه زمان مرگ این فرد در آن مکان حضور داشته‌ام. بنابراین معتقدم که ایشان با بنده مشکل دارد.

صحبت‌هایی که از تریبون مجلس توسط آقای ثروتی نسبت به شما بیان شد را توهین به خود می‌دانید یا نمی‌دانید؟

 درباره اینکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نسبت به بنده اهانت شده باشد باید بگویم من کسی نیستم، ولی از خدا می‌خواهم که همه ما را عاقبت‌ به خیر کند. البته لازم است به پیامکی اشاره کنم که در ایام تعطیلات عیدنوروز توسط ایشان برای بنده ارسال شد که محتوای این پیامک هم توهین است و هم تهدید. تا جایی که می‌دانم در ایام سال نو افراد برای یکدیگر پیام تبریک می‌فرستند ولی متن پیامک ایشان که در تاریخ ۱۹/۳/۲۰۱۳ ساعت ۱۸ و ۲۷ دقیقه ارسال شد از این قرار است: «خاک بر سرت با این بی تدبیری، وزارت کشور می گوید من ابلاغ نکردم، وای به حالت!»

انتهای خبر