رئیس ستاد رضایی در آذربایجان شرقی بازهم تغییر کرد/ دیدارهای انتخاباتی آقا محسن در استان

با تغییر مجدد رئیس ستاد رضایی در استان ، اسامی مسئولین برخی کمیته های ستاد وی نیز اعلام شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در آستانه تازه ترین سفر تبلیغاتی فرمانده اسبق سپاه به آذربایجان شرقی که از هفته آینده آغاز می شود، سردار حبیب آذرنیا بعنوان رئیس ستاد مردمی و ارتباطات دکتر محسن رضائی […]

image_pdfimage_print

با تغییر مجدد رئیس ستاد رضایی در استان ، اسامی مسئولین برخی کمیته های ستاد وی نیز اعلام شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در آستانه تازه ترین سفر تبلیغاتی فرمانده اسبق سپاه به آذربایجان شرقی که از هفته آینده آغاز می شود، سردار حبیب آذرنیا بعنوان رئیس ستاد مردمی و ارتباطات دکتر محسن رضائی در استان تعیین شد و سردار سوداگر نیز که پیش از این بعنوان مسئول ستاد معرفی شده بود در تغییرات جدید ایجاد شده بعنوان نماینده معین استان و مسئول  رابط تهران با تبریز انتخاب شد.

مرادپور معاون اطلاع رسانی ستاد رضایی در استان در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس، ضمن اعلام این خبر افزود:  هاشم قدیری به عنوان معاون اجرایی ستاد و وی نیز مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخاب شده است.

این گزارش حاکی است، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای ریاست جمهوری  روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه در سفر یک روزه وارد تبریز خواهد شد.

دکتر رضایی در این سفر یک روزه ضمن تجدید بیعت با شهدا در وادی رحمت با تعدادی از اعضای شورای فعلی شهر تبریز و تعدادی از افراد داوطلب کاندیداتوری شورای شهر تبریز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این سفر دیداری با اصناف و بازاریان تبریز در یکی از مساجد بازار خواد داشت سپس در جلسه مسئولین شبکه پیام آوران عاشورا و شبکه مردمی ارس – اروند شمالغرب کشور شرکت خواهد کرد.

رضایی در سفر یک روزه به استان به دیدار مردم قهرمان شهرهای آذرشهر و مراغه رفته و برنامه ها و اهداف خود از کاندیداتوری ریاست جمهوری را اعلام خواهد نمود.

وی همچنین با شرکت در یک کنفرانس خبری به سئوالات اصحاب رسانه پاسخ داده و تبریز را به مقصد ارومیه ترک خواهد کرد.

گفتنی است دکتر آجودان زاده نیز اولین رئیس ستاد رضایی در استان بود که گویا بخاطر حضور در انتخابات شورای شهر تبریز از ادامه همکاری با این ستاد کنار رفت.

انتهای خبر