فوری: مدیرکل بهزیستی استان برکنار شد/ گزارش اختصاصی اعتدال پرس از برکناری پرحاشیه دکتر صادقی

براساس خبر ۲روز پیش اعتدال پرس(این خبر: اسامی بازماندگان اتوبوس...)،دقایقی پیش خبر رسید محمدرضاصادقی مدیرکل پرحاشیه بهزیستی سرانجام مجبور به خداحافظی از مسند خود شده و امروز صبح رسما عزل شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در حالیکه پروسه خروج مدیران اتوبوسی در استان آذربایجان شرقی به تدریج و با حاشیه ای نسبتا کم در جریان […]

image_pdfimage_print

براساس خبر ۲روز پیش اعتدال پرس(این خبر: اسامی بازماندگان اتوبوس...)،دقایقی پیش خبر رسید محمدرضاصادقی مدیرکل پرحاشیه بهزیستی سرانجام مجبور به خداحافظی از مسند خود شده و امروز صبح رسما عزل شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در حالیکه پروسه خروج مدیران اتوبوسی در استان آذربایجان شرقی به تدریج و با حاشیه ای نسبتا کم در جریان بوده و تاکنون بیش از ۳۳ عزل و نصب در این راستا صورت گرفته است، اما برکناری مدیرکل جوان بهزیستی استان با حواشی زیادی همراه بود.

بر اساس این گزارش در حالیکه از هفته ها پیش از طرف استان، دستور برکناری صادقی از بهزیستی به علت حجم عظیم اعتراضات کارکنان و رفتارهای تند و خارج از ظابطه وی صادر شده بود، ولی به علت مقاومت بهزیستی کشور این امر به تاخیر افتاد که در این میان خبر اعلام شکایت صادقی از سایت اعتدال پرس و تنی چند از کارکنان بهزیستی(به علت درج نظرات انتقادی از وی) و امتناع وی در برابر دستور استانداری مبنی بر پس گرفتن شکایت باعث شد پروسه برکناری وی به سرعت پیگیری شود که سرانجام با ادامه مقاومت مرکز، لغو ماموریت وی از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان(دستگاه محل خدمت اصلی صادقی) از ۳۰ دی ماه جاری رسما ابلاغ شد و مسئولان استان نیز به علت غیر قانونی بودن ادامه فعالیت وی در مدیریت بهزیستی خواستار اقدام فوری سازمان بهزیستی شدند که سرانجام و بعد از یک پروسه پرحاشیه دو ماهه، دیشب حکم برکناری صادقی از طرف بهزیستی کشور رسما صادر شد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، در این راستا امروز صبح طی جلسه داخلی شورای معاونین بهزیستی استان، دکتر صادقی رسما از سمت مدیرکلی خداحافظی کرده و معاون پشتیبانی وی به عنوان سرپرست موقت تا صدور حکم مدیرکل جدید بهزیستی معرفی شد.

گفتنی است، از سوی استانداری آذربایجان شرقی مهندس ارشدزاده از مدیران با سابقه بهزیستی استان به عنوان مدیرکل جدید به تهران معرفی شده است که مراحل صدور حکم وی در حال نهایی شدن است.

این گزارش حاکی است، مدیرکل جوان بهزیستی استان که از جمله مدیران اتوبوسی بدون بلیط دولت سابق بود، در طول مدیریت ۴ ساله خود بیشترین حجم شکایات نسبت به رسانه ها و حتی کارکنان و مراکز حمایتی تحت پوشش بهزیستی داشت.

گزارشات تکمیلی بعدا ارسال خواهد شد.

انتهای خبر