روحانی با استعفای نجفی موافقت کرد/«سلطانی فر» رئیس سازمان میراث فرهنگی شد و نجفی دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شد

سرانجام شایعه استعفای نجفی رنگ واقعیت گرفت و رییس‌جمهور با قبول استعفای وی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، سلطانی فر را به ریاست این سازمان منصوب و همزمان محمدعلی نجفی را در حکمی  به سمت مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.  به گزارش اعتدال پرس  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست […]

image_pdfimage_print

سرانجام شایعه استعفای نجفی رنگ واقعیت گرفت و رییس‌جمهور با قبول استعفای وی از ریاست سازمان میراث فرهنگی، سلطانی فر را به ریاست این سازمان منصوب و همزمان محمدعلی نجفی را در حکمی  به سمت مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.

 به گزارش اعتدال پرس  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهوری ایران اسلامی در حکمی محمدعلی نجفی را به سمت مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

توفیق همکاری با اندیشمندی پرتلاش چون جناب‌عالی برای دولت تدبیر و امید فرصتی ارزشمند بود. بسیار علاقمند بودم که این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و لذا علیرغم تقاضاهای مکرر شما در هفته‌های گذشته، بر ادامه همکاری پای فشردم ولی در برابر اصرار جناب‌عالی و به دلیل حفظ سلامت جسمی شما، با درخواست استعفایتان موافقت می‌شود.

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی، مراتب تقدیر خویش را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جناب‌عالی در طول دوره مسئولیت معاونت رییس‌جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز می‌نمایم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان منشاء خدمات موثری بوده و همواره از الطاف الهی بهره‌مند و در جهت اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بدینوسیله جناب‌عالی را به عنوان مشاور رییس‌جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشاء خدمات ارزشمندی باشید.

حسن روحانی»

«سلطانی فر» رئیس سازمان میراث فرهنگی شد

 مسعود سلطانی فر با حکم رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در پی استعفای محمد علی نجفی، «مسعود سلطانی فر» به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

سلطانی‌فر روز گذشته نیز در گفتگو با فارس اعلام کرده بود که رئیس جمهور برای جایگزینی نجفی با ۷ یا ۸ نفر صحبت کرده و هنوز حکمی را صادر نکرده است.

مسعود سلطانی فر از یاران نزدیک روحانی بوده و در حال حاضر عضو شورای شهر تهران است .

وی قبلا از سوی روحانی به عنوان وزیر ورزش و جوانان  به مجلس معرفی شده بود که نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند و از راه یابی به هیئت دولت بازماند.

انتهای خبر