نیروی انتظامی قم، کادر فنی دبیری تبریز را مورد ضرب و شتم قرار داد/ بازداشت شمسایی و دبیری در قم

مربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: متاسفانه نیروی انتظامی در پایان بازی دو تیم فوتسال دبیری تبریز و ماهان تندیس قم بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل تیم دبیری تبریز را مورد ضرب و شتم قرار داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا ، شهاب سفال منش در حاشیه بازی دو تیم فوتسال ماهان […]

image_pdfimage_print

مربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: متاسفانه نیروی انتظامی در پایان بازی دو تیم فوتسال دبیری تبریز و ماهان تندیس قم بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل تیم دبیری تبریز را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا ، شهاب سفال منش در حاشیه بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و دبیری تبریز در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم دبیری تبریز در رختکن ناچار شدند روی زخم دستان خود که توسط نیروی انتظامی با باتوم و سپر ایجاد شده یخ بگذارند و اولین بار در فوتسال من چنین اتفاقاتی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: تماشاگران قمی انواع فحش های رکیک را متوجه تیم دبیری تبریز کرده و فضای را علیه تیم ما متشنج کردند ونیروی انتظامی تشنج را در پایان بازی بیشتر کرد.

سفال منش همچنین اخراج وحید شمسایی از زمین مسابقه را اشتباه محض دانست و گفت: داور مسابقه با اشتباه خود باعث شکست تیم دبیری تبریز شد.

وی گفت: افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز نیز از ضرب و شتم نیروی انتظامی در قم در امان نماند و چنین اقداماتی در فوتسال بی سابقه است.

به گفته وی، افشین دبیر و وحید شمسایی بعد از پایان بازی توسط نیروی انتظامی به یکی از کلانتری های قم منتقل شدند.

از سوی دیگر میثم ایانلو بازیکن قمی تیم دبیری تبریز از فضای ایجاد شده در سالن مسابقه و فحاشی تماشاگران به کادر فنی تیم دبیری تبریز ابراز تاسف کرد و گفت: چنین اقداماتی در شان شهر مذهبی قم نیست.

گفتنی است بعد از پایان بازی افشین دبیری مالک تیم دبیری تبریز برای گفت و گو با داوران دنبال حضور در زمین مسابقه بود که توسط نیروی انتظامی با ممانعت روبرو شد به همین دلیل ایشان با حضور در جایگاه ویژه داوران، از روی دیوار به درون زمین پرید تا خود را به داوران برساند ولی نیروی انتظامی وی را از محل دور کرده و به رختکن منتقل کرد.

این اقدام مدیر تیم دبیری تبریز با واکنش برخی از تماشاگران و مدیر تیم های فوتسال ماهان تندیس قم مواجه شد.

ناصر شریفی مدیر تیم های فوتسال ماهان تندیس قم در پایان بازی نیز با برخی از تماشاگران به دلیل فحاشی به تیم دبیری تبریز درگیر شد.

به گفته وی، ناظر فدراسیون تیم فوتسال ماهان تندیس قم را به کسر سه امتیاز از این تیم تهدید کرد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم عصر جمعه با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم دبیری تبریز صدر نشین مسابقات لیگ برتر گذشت.

انتهای خبر