مصرف شیر فاسد ۳۰ دانش آموز هادیشهری را مسموم کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا خبر مسمومیت ۳۰ دانش آموز دبستان دخترانه محسنیه هادیشهر بر اثر مصرف شیر فاسد را تأیید کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از موج ارس جلفا، روز گذشته تعدادی از دانش آموزان دبستان دخترانه محسنیه هادیشهر پس از نوشیدن شیر رایگان مدارس راهی بیمارستان دکتر ساجدی این شهر […]

image_pdfimage_print

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا خبر مسمومیت ۳۰ دانش آموز دبستان دخترانه محسنیه هادیشهر بر اثر مصرف شیر فاسد را تأیید کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از موج ارس جلفا، روز گذشته تعدادی از دانش آموزان دبستان دخترانه محسنیه هادیشهر پس از نوشیدن شیر رایگان مدارس راهی بیمارستان دکتر ساجدی این شهر شدند.

این عده از دانش آموزان که دچار حالت تهوع و مسمومیت شده بودند، توسط اولیای مدرسه به مرکز درمانی منتقل شده و پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.

برخی از دانش آموزان که برای درمان به مرکز بهداشتی و درمانی اعزام شدند، دلیل مسمومیت را نوشیدن شیر عنوان کرده اند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا روز شنبه با تأیید خبر پایگاه خبری موج ارس جلفا گفت: توزیع شیرهای فاسد در دبستان دخترانه محسنیه هادیشهر و مصرف آن توسط دانش آموزان باعث بروز این حادثه ناگوار شده است.

دانش آموزان هادیشهری با نوشیدن شیر رایگان مسموم شدند

محمد حسن پور افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه دانش آموزان برای انجام درمان به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر اعزام و کمک های اولیه بر روی آنان انجام شد.

وی اظهار کرد: از ۳۰ دانش آموز مسموم شده ۲۷ دانش آموز با انجام فوریت های پزشکی از بیمارستان مرخص و ۳ دانش آموز به علت طولانی بودن دوره درمان بستری شدند.

حسن پور با اظهار گلایه از کیفیت شیرهای توزیعی به مدارس توسط شرکت مربوطه از مسئولان استان خواست با نظارت بر روند توزیع شیر در مدارس با افراد متخلف برخورد قانونی کنند.

گفتنی است از ۱۰ هزار دانش آموز مدارس شهرستان جلفا بیش از سه هزار دانش آموز از شیر رایگان ویژه مدارس تغذیه می کنند.

انتهای خبر