آرزوی هواداران برآورده شد/ با امضای قرارداد، اولیویرا رسما سرمربی تراکتورسازی شد+تصاویر

 تونی اولیویرا مربی فصل قبل تراکتورسازی که دیروز به تبریز سفر کرده بود در نهایت با این تیم به توافق رسید و با امضا ء قرارداد رسمی،  سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی شد.  به گزارش اعتدال پرس،  بالاخره بعد از حواشی فراوان روی سکوها و درخواست های هواداران مبنی بر حضور دوباره مربی محبوب فصل قبل امروز […]

image_pdfimage_print

 تونی اولیویرا مربی فصل قبل تراکتورسازی که دیروز به تبریز سفر کرده بود در نهایت با این تیم به توافق رسید و با امضا ء قرارداد رسمی،  سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی شد.

 به گزارش اعتدال پرس،  بالاخره بعد از حواشی فراوان روی سکوها و درخواست های هواداران مبنی بر حضور دوباره مربی محبوب فصل قبل امروز تونی با حضور در باشگاه قرارداد سه ماهه همکاری امضا نمود.

تونی اولیویرای پرتغالی امروز ساعت ۱۸:۳۵ پس از توافق با مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را رسما امضا کرد.

تونی که اصلی ترین گزینه برای هدایت سرخپوشان پس از استعفای جلالی بود دیروز با استقبال پرشمار هواداران تیم وارد تبریز شد و امروز رسما با عقد قرارداد هدایت تیم را بر عهده گرفت .

تونی بلافاصله راهی هیئت فوتبال می شود تا کارهای اداری قراردادش انجام پذیرد تا فردا پرونده به سازمان لیگ برای دریافت کارت ارسال گردد باشگاه درصدد است کارت او را برای بازی با فولاد خوزستان بگیرد تا تونی بتواند در این بازی حساس روی نیمکت تراکتورسازان باشد ، تونی فردا قبل از تمرین به بازیکنان تیم معارفه خواهد شد تا تمرینات زیر نظر این مربی برگزار شود .

همزمان با تونی قرارداد آنتونیو به عنوان آنالیزور و امیر مختاری بعنوان مترجم این مربی امضا شد ، این دو فصل گذشته نیز کنار تونی اولیویرا در تیم تراکتورسازی حضور داشتند .

قرارداد این سرمربی تا پایان فصل جاری است ولی باشگاه در نظر دارد از هفته های آینده با این سرمربی گفتگو نماید تا فصل بعد نیز تونی بعنوان سرمربی بر روی نیمکت تراکتورسازان بنشیند .

انتهای خبر