جبارزاده نوید داد: تدوین نقشه راه توسعه استان برای چهار سال آینده

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: وظیفه شورای برنامه‌ریزی، تعیین خط مشی توسعه استان است و این شورا باید به سئوالات مطرح در زمینه چگونگی توسعه استان در چهار سال آینده پاسخ دهد. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: بنده از زمان ورود […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: وظیفه شورای برنامه‌ریزی، تعیین خط مشی توسعه استان است و این شورا باید به سئوالات مطرح در زمینه چگونگی توسعه استان در چهار سال آینده پاسخ دهد.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: بنده از زمان ورود به مسئولیت اجرایی استان، از تیم مشاوران اقتصادی دعوت کردم که با همکاری همه صاحب‌نظران و بدنه مدیریتی استان، باید و نبایدهای توسعه استان را در قالب یک برنامه مشخص تدوین کنند.

وی افزود: طرح اولیه این کار با مشارکت معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهیه شد و در ادامه برنامه عملیاتی آن با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در استان تدوین ‌می‌شود.

جبارزاده با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در تدوین نقشه راه توسعه استان، گفت: با استفاده از همه تجارب مدیریتی باید به سئوالات مطرح در زمینه توسعه استان پاسخ دهیم و در مدت سه تا چهار ماه، راه توسعه استان را برای چهار سال آینده ترسیم کنیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که برای رسیدن از وضع موجود به نقطه مطلوب چه کارهایی لازم است و باید به کدام سمت برویم.

در این نشست نظام‌نامه سند تدبیر توسعه استان و چارچوب مفهومی این سند توسط معاون برنامه‌ریزی و مشاور اقتصادی استاندار تشریح و مقرر شد بحث و بررسی بر روی آن در جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی انجام شود.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین ۲۹ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تصویب و در عین حال مقرر شد از این پس صدور مجوزهای احداث بنا در اختیار فرمانداری‌ها قرار گیرد.

انتهای خبر