تغییرات جدید مهری در جهاد کشاورزی/ انتصاب معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، در ادامه روند تغییرات مدیریتی خود در زیر مجموعه سازمان، معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی را منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، مهندس کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، طی حکمی اکبر فتحی را به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی منصوب کرد. مهندس […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، در ادامه روند تغییرات مدیریتی خود در زیر مجموعه سازمان، معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، مهندس کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، طی حکمی اکبر فتحی را به عنوان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی منصوب کرد.

مهندس فتحی پیش از این  ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی را بر عهده داشت .

متن حکم به شرح ذیل میباشد:

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان منصوب شد

رییس جهاد کشاورزی استان هفته گذشته نیز کامران یوسفی راد را به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب کرده بود.

مهندس مهری همچنین پیش از این و در اولین حکم انتصاب خود، میکائیل حاتمیان را به سمت رئیس اداره روابط عمومی منصوب کرده بود.

خبرهای رسیده حاکی است در هفته های آینده تغییرات بیشتری در بدنه مدیریتی این سازمان به وقوع خواهد پیوست و طبق شنیده ها، معاون اداری مالی، مدیر مالی، رئیس حراست، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات و تنی دیگر از مدیران شهرستان ها جزو کاندیداهای مطرح در پروسه تغییرات رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان می باشند.

انتهای خبر