دو انتصاب جدید در شهرداری تبریز

اعتدال پرس/ عزل و نصب مدیران در شهرداری تبریز کماکان جریان دارد و امروز طی دو مراسم جداگانه، رئیس جدید حراست شهرداری تبریز و معاون شهردار منطقه یک تبریز منصوب شد.  رئیس جدید حراست شهرداری تبریز منصوب شد شهردار تبریز طی حکمی رئیس جدید اداره حراست شهرداری تبریز را منصوب کرد. نجفی با ابلاغ حکمی […]

image_pdfimage_print

اعتدال پرس/ عزل و نصب مدیران در شهرداری تبریز کماکان جریان دارد و امروز طی دو مراسم جداگانه، رئیس جدید حراست شهرداری تبریز و معاون شهردار منطقه یک تبریز منصوب شد.

 رئیس جدید حراست شهرداری تبریز منصوب شد

شهردار تبریز طی حکمی رئیس جدید اداره حراست شهرداری تبریز را منصوب کرد.

نجفی با ابلاغ حکمی تراب حسنی را به عنوان مدیرحراست این مجموعه معرفی و منصوب کرد.

پیش از این سیف الله کاربالا عهده دار مسوولیت اداره حراست شهرداری بود.

در این مراسم همچنین از زحمات نیازمند رئیس سابق حراست شهرداری تبریز و کاربالا سرپرست حراست  با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

صادق نجفی شهردار تبریز در این مراسم تلاش برای ايجاد بسترهاي مناسب در راستاي آگاهي بخشي عمومي حراست، تلاش براي اعتمادسازي متقابل ميان مسوولان و كارشناسان اداره حراست و مديران و كاركنان شهرداري، شناسایی و بستن راه های تخلف در مجموعه شهرداری، شناسایی و برخورد با نیروهای متخلف ، رسیدگی جدی به مشکلات مردم، دفاع از حق و حقوق شهرداری در بخش ها و حوزه های مختلف، تلاش برای سالم سازی محیط خدمتی در شهرداری تبریز، نظارت جدی و مستمر بر عملکرد دستگاه ها و نهادهای تابعه شهرداری و نیز مدیران و کارکنان را ازجمله مهم ترین وظایف مدیران و کارشناسان حراست شهرداری تبریز برشمرد.

وی همچنین با اشاره به تصویب و اجرای 665 پروژه  عمرانی خدماتی در سال آینده  در شهر تبریز خاطرنشان کرد: با حمایت و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مجموعه شهرداری شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شهر تبریز در سال 93 خواهیم بود.

 حضرتی، معاون شهردار منطقه یک تبریز شد

یوسف حضرتی، امروز در آئینی به عنوان معاون خدمات شهری و قائم مقام شهردار منطقه یک تبریز معرفی شد.

آئین تودیع و معارفه معاون جدید خدمات شهری شهرداری منطقه یک تبریز در حالی امروز در محل شهرداری منطقه یک برگزار شد که پیش از وی مهندس اسکویی عهده دار معاونت خدمات شهری شهراری منطقه یک بود.

این گزارش حاکی است، یوسف حضرتی پیش از این کارمند شرکت تراکتورسازی ایران بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

انتهای خبر