مدیر کل جدید سیاسی استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد/ حلقه اصلاح طلبان تکمیل شد

دکتر جبارزاده یکی دیگر از مهمترین تغییرات مدیریتی استانداری را حکم زد و یکی از چهره های شاخص جریان اصلاحات در استان را به سمت مدیر کل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تعیین کرد. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی استاندارآذربایجان شرقی، رضا استاد رحیمی به عنوان مدیرکل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری […]

image_pdfimage_print

دکتر جبارزاده یکی دیگر از مهمترین تغییرات مدیریتی استانداری را حکم زد و یکی از چهره های شاخص جریان اصلاحات در استان را به سمت مدیر کل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تعیین کرد.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی استاندارآذربایجان شرقی، رضا استاد رحیمی به عنوان مدیرکل جدید سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد.

دکتر استاد رحیمی که جایگزین طاهرفر در این سمت می شود، پیش ازاین کارشناس دفتر سیاسی و برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی بوده و در دوره اصلاحات ابتدا ریاست مرکز مطالعات و تحقیقات استانداری و سپس به عنوان مدیرکل اموراجتماعی و انتخابات استانداری این استان انجام وطیفه کرده است .

دکتر رضا استاد رحیمی از اعضای ارشد ستاد دکتر روحانی در استان آذربایجانشرقی میباشد که مسولیت کمیته نظارت این ستاد را برعهده داشت .

با انتصاب اخیر جبارزاده، حلقه اصلاح طلبان استانداری متشکل از دکتر شهرتی فر، دکتر خداوردی زاده و مهندس پاکزاد تکمیل شد.

تعدادی از فعالین ستاد روحانی، پیش از این نسبت به نقش کمرنگ عناصر برجسته اصلاح طلبان در انتصابات استانداری معترض بودند.

استاد رحیمی متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان هریس  و دارای لیسانس پژوهشگری اجتماعی ، فوق لیسانس جامعه شناسی سیاسی و دکتری جامعه شناسی  میباشد و از مدیران با تجربه و خوش فکر در حوزه های اجتماعی ، سیاسی و پژوهشی است .

سوابق مدیریتی واجرایی :

از سال ۷۸ تا  ۸۰   : سرپرست گروه پژوهش  وزارت کشاورزی

از سال ۸۲ تا ۸۴ :  مدیرکل اموراجتماعی و انتخابات استانداری در (دولت خاتمی)

از سال ۸۳ تا ۸۴  : رییس سازمان ملی جوانان استان آذربایجانشرقی

از سال ۱۳۸۴ تا اکنون : کارشناس دفتر سیاسی و برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی

مدرس دانشگاه : از سال ۸۱ و ادامه دارد

براساس این گزارش قرار است، فردا پنج شنبه در شورای اداری آذربایجان شرقی وی به صورت رسمی معرفی و فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای خبر