طی کنفرانس خبری اعلام شد: آغاز فعالیت ائتلاف “خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت آذربایجان شرقی” برای شوراها

دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت آذربایجان شرقی از رایزنی های انجام گرفته برای تشکیل ائتلافی با حضور سلایق مختلف و تخصص های متنوع مورد نیاز در شورای شهر و روستا خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، اولین نشست خبری دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان آذربایجان شرقی برگزار شد. داوود شعبانی عصر پنجشنبه […]

image_pdfimage_print
دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت آذربایجان شرقی از رایزنی های انجام گرفته برای تشکیل ائتلافی با حضور سلایق مختلف و تخصص های متنوع مورد نیاز در شورای شهر و روستا خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، اولین نشست خبری دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

داوود شعبانی عصر پنجشنبه در این نشست خبری ضمن اعلام موجودیت رسمی ستاد استانی این تشکل ملی از اهداف و برنامه های فعالیت این تشکل در استان خبر داد.

خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت تشکل سیاسی است که اسفند ماه گذشته و با حضور جمعی از فعالان سیاسی، اقشار فرهیخته و نمایندگان مجلس اعلام موجودیت کرده و در حال تشکیل ستادهای هماهنگی استان ها و شهرستان ها برای فعالیت در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

شعبانی که از هفدهم اسفند ماه به عنوان دبیر ستاد استانی این تشکل به فعالیت مشغول است از اقدامات موثر انجام گرفته در تشکل مرکزی خبر داده و تشکیل کمیته راهبردی با حضور نمایندگانی از تمامی کشور را نشانگر جامعیت این تشکل دانست.
شعبانی هدف از تشکیل این تشکل را فعالیت در راستای یکپارچه سازی و منسجم سازی گروه های سیاسی و جهت دهی صحیح به افکار عمومی اعلام کرد.

همچنین تسهیل سازی در انتخاب افراد اصلح توسط مردم و تلاش برای ارائه لیست واحد و قدرتمند در انتخابات در حدی که بتواند پاسخگوی نیازهای استان باشد از دیگر اهداف ستاد کارگزاران آبادانی و پیشرفت عنوان شد.

دبیر ستاد کارگزاران آبادانی و پیشرفت آذربایجان شرقی از رایزنی های انجام گرفته برای تشکیل ائتلافی با حضور سلایق مختلف و تخصص های متنوع مورد نیاز در شورای شهر و ورستا خبر داده و عنوان کرد: با توجه به آسیب شناسی انجام گرفته در مورد فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش می کنیم تا با حمایت از کاندیداهای اصلح و معرفی ایشان به مردم در جهت خدمت به مردم قدم برداریم.

در ادامه این نشست خبری شعبانی به سوالات خبرنگاران و اصحاب مطبوعات پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد رابطه تاثیر متقابل شورای شهر و شهرداری گفت: توجه افراد حاضر در این تشکل از سالها قبل توجه به خدمتگزاری بجای پیگیری منافع شخصی یا گروهی بوده و است.

شعبانی با اشاره به دعوت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از افراد اصلح برای شرکت در انتخابات به انحای مختلف ادامه داد: ما به دنبال معرفی افراد تاثیرگذار هستیم نه افراد تاثیرپذیر.

شعبانی مذاکرات این تشکل با جمعی از خواص استان برای حضور در لیست این تشکل را تائید کرده و توافقات صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد. همچنین وی از قطعی شدن تعدادی از این توافقات خبر داد.

شعبانی با اشاره به حضور ۳۱ تن از نمایندگان مجلس در این تشکل ملی از حضور سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در کمیته راهبردی این تشکل خبر داد.

هنوز از لیست نفرات این ائتلاف در تبریز و دست اندرکاران اصلی پشت صحنه آن خبری منتشر نشده ولی برخی محافل سیاسی این تشکل را سمپات قالیباف معرفی می کنند که در تبریز نیز مهندس نوین آنرا پشتیبانی می کند.

انتهای خبر