عرب باغی: مشکلی برای واگذاری زمین نداریم

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: توسعه زیرساخت‌های این منطقه در حوزه‌ های مختلف در حال انجام است و با برنامه‌ریزی مستمر، مشکلی در واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران نداریم. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ،محسن خادم‌عرب‌باغی اظهار کرد: با سرمایه‌ گذارانی که درساخت و بهره‌برداری […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: توسعه زیرساخت‌های این منطقه در حوزه‌ های مختلف در حال انجام است و با برنامه‌ریزی مستمر، مشکلی در واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران نداریم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ،محسن خادم‌عرب‌باغی اظهار کرد: با سرمایه‌ گذارانی که درساخت و بهره‌برداری واحدهای خود تعلل می‌کنند مذاکرات لازم انجام و اراضی بازگردانده شده به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است .

وی گفت: با تذکراتی که به واحدهای در حال احداث داده شده است، بسیاری از پروژه های نیمه تعطیل به حالت عادی بازگشته و با آغاز فصل کاری این موضوع شدت بیشتری خواهد داشت.

خادم عرب باغی با اعلام اینکه هم اکنون ده ها پروژه صنعتی در این منطقه در حال احداث است، اظهار کرد: با مشاوره و بازدیدهای مستمری که از واحدهای تولیدی جدید در این منطقه داریم، سعی می کنیم به سمت ایجاد صنایع نوین با فناوری بالا حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: اولویت منطقه آزاد ارس در واگذاری اراضی موجود، سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان مقیم در خارج از کشور در حوزه های صنعت، گردشگری، خدمات و کشاورزی است.

انتهای خبر