انتقاد نجفی از تنگ نظری ها و سنگ اندازی ها در مسیر سرمایه گذاری

شهردار تبریز گفت: برای تحقق واقعی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عزم و حمایت همه مسئولان و مدیران شهری و استانی لازم است و این مهم با تنگ‌نظری و سنگ‌اندازی محقق نمی‌شود.  به گزارش اعتدال پرس، صادق نجفی در آیین آغاز مراحل اجرایی پنج طرح و پروژه بزرگ مشارکتی شهرداری این شهر اظهار کرد: فاصله زیاد میان […]

image_pdfimage_print

شهردار تبریز گفت: برای تحقق واقعی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عزم و حمایت همه مسئولان و مدیران شهری و استانی لازم است و این مهم با تنگ‌نظری و سنگ‌اندازی محقق نمی‌شود.

 به گزارش اعتدال پرس، صادق نجفی در آیین آغاز مراحل اجرایی پنج طرح و پروژه بزرگ مشارکتی شهرداری این شهر اظهار کرد: فاصله زیاد میان درآمدهای سالانه شهرداری و نیازها و مطالبات واقعی شهر و شهروندان ضرورت و لزوم بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروسه عمران و آبادانی شهر را دوچندان کرده و شهرداری به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های خود ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه‌گذاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای تدوین و معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسب با وضعیت عمرانی و خدماتی شهرداری، شناسایی سرمایه‌گذاران علاقمند به توسعه تبریز، حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و برنامه‌ریزی برای تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از مهم‌ترین و اصلی‌ترین برنامه‌های در دستور کار شهرداری تبریز برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در این شهر برشمرد.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های کلان مدیریتی در حوزه سرمایه‌گذاری، زمینه برای احیای هویت و جایگاه واقعی تبریز در یک برنامه مدون فراهم شود.

انتهای خبر