ابراهیمی تبریزی رایـــزن جدید فرهنگی سفارت ایران در باکو شد

“ˈسید ابراهیم ابراهیمی” به عنوان رایزن جدید فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، مراسم تودیع و معارفه رایزن فرهنگی سفارت ایران در باکو را روز دوشنبه دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان برگزار کرد . در این مراسم که “ˈمحسن پاک […]

image_pdfimage_print

“ˈسید ابراهیم ابراهیمی” به عنوان رایزن جدید فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، مراسم تودیع و معارفه رایزن فرهنگی سفارت ایران در باکو را روز دوشنبه دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان برگزار کرد .

در این مراسم که “ˈمحسن پاک آیین” سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان حضور داشت، ضمن معرفی ابراهیمی به عنوان رایزن جدید سفارت ایران از خدمات ˈابراهیم نوریˈ رایزن سابق فرهنگی تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان،حجت الاسلام و المسلمین راستگو کارگزار نهادهای مختلف ایرانی در این کشور، کادر فرهنگی مجتمع آموزشی حضرت ولیعصر(عج) باکو و اعضای انجمن علمی ، فرهنگی و ورزشی دانشجویان ایرانی دانشگاههای دولتی باکو در این مراسم حضور داشتند.

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان و نماینده ولی فقیه در این کشور در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مسایل فرهنگی به بیان جایگاه و حساسیت فعالیت های فرهنگی بویژه در خارج از کشور پرداختند و ضمن ابراز رضایت از تلاش های انجام گرفته از رایزن سابق کشورمان در جمهوری آذربایجان تقدیر و برای رایزن فرهنگی جدید آرزوی موفقیت کردند.

انتهای خبر