خبر اعتدال پرس محقق شد: معارفه رسمی فرمانداران جدید مراغه و اسکو/ ۱۶ فرمانداری آذربایجان‌شرقی در انتظار تغییر

استاندار آذربایجان ‌شرقی این روزها روزهای پرکاری را سپری می‌کند به طوری که در این هفته با سفر به چهار شهرستان استان چهار فرماندار جدید را معرفی کرده است. به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده امروز طی مراسمی جداگانه، فرمانداران جدید شهرستان اسکو و مراغه را معرفی کرد. استاندار آذربایجان شرقی ‌عصر امروز ابتدا با شرکت در […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان ‌شرقی این روزها روزهای پرکاری را سپری می‌کند به طوری که در این هفته با سفر به چهار شهرستان استان چهار فرماندار جدید را معرفی کرده است.

به گزارش اعتدال پرس، اسماعیل جبارزاده امروز طی مراسمی جداگانه، فرمانداران جدید شهرستان اسکو و مراغه را معرفی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ‌عصر امروز ابتدا با شرکت در شورای اداری شهرستان اسکو مرتضی علیخوانی را به عنوان فرماندار جدید اسکو معرفی ‌و از خدمات ‌صفر آثری قدردانی کرد.

معارفه همزمان فرماندار با شهردار اسکو

در این مراسم همچنین آرش قوسی اسکویی نیز به عنوان شهردار جدید اسکو معارفه و آغاز به کار کرد.

وی سپس راهی مراغه شد و در حضور مسئولین این شهرستان، ظفر محمدی را به عنوان فرماندار جدید مراغه معرفی و از خدمات منصور صادقی اصل تقدیر کرد.

54uy573y_1

سوابق فرمانداران جدید

محمدی متولد ۱۳۴۳ در شهرستان میاندواب و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی میباشد.  وی در دوره مجلس هشتم  کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان ازحوزه انتخابیه میاندوآبٰشاهین دژ و تکاب بود که نتوانست به مجلس راه پیدا کند.

فرمانداری سلماس، فرمانداری ماکو، معاونت فرماندارمیاندوآب و شهرداری میاندوآب از جمله سوابق کاری محمدی است.

وی درحال حاضر کارشناس برنامه ریزی وبودجه وزارت کشورمشغول به کار میباشد.

علیخانی متولد ۱۳۵۷ در شهرستان شاهین دژ، دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز وعلوم پزشکی تبریز، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق بوده و در حال نیز دانشجوی کارشناسی ارشد میباشد. وی سابقه بخشداری اسکو و کارشناس دفتر سیاسی استانداری آذربایجانشرقی را در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز به عنوان کارشناس در فرمانداری آذرشهر مشغول به کار میباشد.

معرفی ۵ فرماندار و در نوبت تغییر بودن ۱۶ فرمانداری دیگر 

پیش از این استاند‌ار آذربایجان‌شرقی از ۲۱ فرمانداری استان، پنج فرمانداری شامل رحیم شهرتی‌فر را به عنوان فرماندار تبریز، حسن یحیوی را به عنوان فرماندار هریس، علی وفادار را به عنوان فرماندار ورزقان و ظفر محمدی را به عنوان فرماندار مراغه معرفی کرده است.

بدین ترتیب ۱۶ فرمانداری دیگر باقی و در لیست انتظار تغییر هستند تا فرمانداران آن تغییر پیدا کنند.

فرمانداران جدید شهرستان ویژه مرند و جلفا معرفی می‌شوند

این گزارش حاکی است فرمانداران شهرستان های جلفا و مرند نیز تعیین شده است و با معرفی این دو فرماندار جدید در پایان این هفته، فرمانداران منصوب شده در طول این هفته به عدد شش می‌رسد که با این حساب، استاندار به طور میانگین برای هر روز یک فرماندار معرفی کرده است.

فرمانداران هشترود، عجب شیر و سراب نیز طی هفته آینده معارفه خواهند شد.

انتهای خبر