حمله به تکنسینهای اورژانس تبریز

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در پی یک اشتباه و تصور غلط مردم حاضر در محل حادثه به تکنسین های اعزامی اورژانس تعرض و به آمبولانس اورژانس خسارت وارد کردند. به گزارش اعتدال پرس، حبیب حسینقلی زاده افزود: در پی گزارش حادثه ای در پارک چشم انداز در […]

image_pdfimage_print

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در پی یک اشتباه و تصور غلط مردم حاضر در محل حادثه به تکنسین های اعزامی اورژانس تعرض و به آمبولانس اورژانس خسارت وارد کردند.

به گزارش اعتدال پرس، حبیب حسینقلی زاده افزود: در پی گزارش حادثه ای در پارک چشم انداز در خیابان عباسی تبریز بلافاصله تکنسین های نزدیکترین پایگاه به محل اعزام شدند.

 وی گفت: در این حادثه راننده یک مینی بوس که برای تعمیر خودرو به زیر آن رفته بود بر اثر سهل انگاری در حین تعمیر و رد شدن جک خودرو و زیر خودرو گرفتار شده بود.

حسینقلی زاده افزود: به تشخیص تکنسین های اعزامی این راننده به علت وزنه سنگینی که بر سینه وی وارد شده بود، دردم جان باخته و تکنسین ها مرگ وی را تایید و جنازه را برای طی کردن مراحل قانونی به عوامل آتشنشانی تحویل و به پایگاه بازمی گردند.

وی گفت: یک ساعت بعد از این حادثه گزارشی مبنی بر وقوع حادثه مشابه در آن محل به اپراتوری ۱۱۵ استان اعلام می شود که در آن اظهار می شود فرد متوفی دوباره زنده شده است.

وی افزود: به رغم توجیه فراوان مبنی بر اینکه این ماموریت ۵۰ دقیقه قبل انجام و مرگ راننده تایید شده است، برای بررسی دوباره صحنه و موضوع، تکنسین های اورژانس دوباره به محل اعزام می شوند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: برخی از مردم حاضر در محل با تصور اینکه عوامل اورژانس با تاخیر به محل رسیده اند، اقدام به تخریب آمبولانس و ضرب و جرح تکنسین های اورژانس می کنند که یکی از تکنسین ها به شدت مجروح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته عوامل اورژانس چندیدن بار با چنین حوادثی روبرو شده اند.

وی گفت: به دلیل اینگونه برخوردهاست که در چند سال اخیر مرکز ۱۱۵ به رغم کمبود نیرو، در جذب نیرو مشکل دارد و با وجود چنین مشکلاتی هیچ کس حاضر نمی شود در این مرکز مشغول بکار شود.

انتهای خبر