اعتراض به تاخیرهای مداوم هواپیمایی آتا

تاخیر‌های مدوام و در برخی موارد لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا مسافران را سرگردان کرده است.  به گزارش اعتدال پرس، تاخیرهای مدوام و بی‌نظم‌های شرکت هواپیمایی آتا همچنان ادامه داشته بطوریکه این بار شرکت هواپیمایی آتا شهروندان تبریزی را در مشهد سرگردان کرده است. تعدادی از شهروندان تبریز در تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری فارس […]

image_pdfimage_print

تاخیر‌های مدوام و در برخی موارد لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آتا مسافران را سرگردان کرده است.

 به گزارش اعتدال پرس، تاخیرهای مدوام و بی‌نظم‌های شرکت هواپیمایی آتا همچنان ادامه داشته بطوریکه این بار شرکت هواپیمایی آتا شهروندان تبریزی را در مشهد سرگردان کرده است.

تعدادی از شهروندان تبریز در تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری فارس در تبریز اعلام کردند: مسافران پرواز شماره ۵۲۱۶ ساعت ۱۰٫۳۰ صبح امروز که از ساعت ۹ صبح کارت پرواز دریافت کرده‌اند و در سالن انتظار به سر می‌برند.

این شهروندان اعلام کردند با گذشت بیش از ۵ ساعت کسی در این رابطه پاسخگو نبوده و همچنان سرگردان در فرودگاه مشهد به سر می‌برند.

تعدادی از مسافران این پرواز در اعتراض به عملکرد این شرکت هواپیمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اعلام کردند که برنامه‌ریزی کاری آنها با این بی‌نظمی دچار مشکل شده و با این ندانم‌کاری دچار ضرر و زیان شد‌ه‌اند که البته این شرکت مذکور به هیچ‌وجه پاسخگو نبود.

بیشتر مسافران از جواب سربالا مسئولان شرکت هواپیمایی آتا بیشتر ناراحت هستند تا تاخیر یا لغو پرواز.

گزارش از : فارس

انتهای خبر