مدیرعامل ارس خواستار تسریع درابلاغ قانون اداره مناطق آزاد شد/ دورنمای ارس، توسعه همه جانبه است

مدیر عامل منطقه آزاد ارس خواستار تسریع درابلاغ قانون اداره مناطق آزاد به وزرا و سازمان های دولتی شد تا همه فکر نکنند که می توانند به مناطق آزاد دستور دهند. به گزارش اعتدال پرس، محسن خادم عرب باغی در نشست شورای اداری شهرستان جلفا تصریح کرد: اگر امکانات و ظرفیت های منطقه آزاد ارس […]

image_pdfimage_print

مدیر عامل منطقه آزاد ارس خواستار تسریع درابلاغ قانون اداره مناطق آزاد به وزرا و سازمان های دولتی شد تا همه فکر نکنند که می توانند به مناطق آزاد دستور دهند.

به گزارش اعتدال پرس، محسن خادم عرب باغی در نشست شورای اداری شهرستان جلفا تصریح کرد: اگر امکانات و ظرفیت های منطقه آزاد ارس درست به کار گرفته شود به طور حتم اقتصاد منطقه توسعه خواهد یافت و معضل بیکاری حل خواهد شد.

وی اعلام کرد متاسفانه با گذشت چندین سال از استقرار منطقه آزاد ارس هنوز تفکری در برخی حاکم است که مداوم درپی این هستند که از منطقه آزاد چیزی دریافت کنند و این تفکر باید در راستای منافع استان و منطقه ارس اصلاح شود.

وی افزود : منطقه آزاد ارس فرصت بزرگ برای توسعه استان و کشور است به شرطی که همه برای رونق و توسعه آن همت کنند.

مدیر عامل منطقه آزاد ارس تاکید کرد  : این منطقه با پتانسل و ظرفیت های بالقوه می تواند نقش مهی در رونق اقتصادی منطقه شمال غرب کشور و بهبود معیشت مردم داشته باشد.

مهندس عرب باغی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس تفکراتی همه جانبه داشته و مشکلات مناطق همجوار را مدنظر دارد، عزم همگانی برای پیشبرد اهداف منطقه و تقویت آن را ضروری دانست.

عرب باغی تاکید کرد: دورنمای توسعه منطقه در ایجاد شغل و پیشرفت همه جانبه منطقه شمال غرب کشور مشخص است و همه باید سازمان را در نیل به این هدف یاری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با روند شتاب گیری توسعه و بالندگی منطقه آزاد ارس در دولت تدبیر و امید و با بکارگیری صحیح امکانات شاهد رونق اقتصادی این منطقه باشیم.

انتهای خبر