دو انتصاب جدید در آذربایجان شرقی: معرفی مدیرکل جدیدحمل و نقل و پایانه‌های استان و سرپرست امور روستایی استانداری

طی دو انتصاب جدید در حوزه مدیریتی استانداری و پایانه های آذربایجان شرقی، سرپرست جدید امور روستایی استانداری و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان شرقی تعیین شدند. به گزارش اعتدال پرس، فردا سه‌شنبه طی مراسمی، داریوش باقرزبان به عنوان مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های جدید آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود و از خدمات و تلاش‌های ۲٫۵ […]

image_pdfimage_print

طی دو انتصاب جدید در حوزه مدیریتی استانداری و پایانه های آذربایجان شرقی، سرپرست جدید امور روستایی استانداری و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان شرقی تعیین شدند.

به گزارش اعتدال پرس، فردا سه‌شنبه طی مراسمی، داریوش باقرزبان به عنوان مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های جدید آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود و از خدمات و تلاش‌های ۲٫۵ ساله جواد هدایتی در این پست  قدردانی می‌شود.

داریوش باقرزبان پیش از این در پست‌های مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل کشور فعالیت کرده است.

 

مدیرکل جدید امور روستایی استانداری منصوب شد

گزارش اعتدال پرس همپنان حاکی است ، با حکم استاندارآذربایجان شرقی، ایرج مرندی به عنوان مدیرکل جدید امور روستایی استانداری این استان منصوب شد.

آیین معارفه مرندی با حضور مهندس محمد صادق پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذرایجان شرقی و با حضور کارکنان حوزه امور روستایی استانداری برگزار و ازخدمات حسینی مدیرکل سابق این اداره قدردانی شد.

ایرج مرندی فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی از دانشگاه تهران با ۲۵ سال سابقه خدمت از نیروهای رسمی حوزه معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی است .  وی پیش از به عنوان کارشناش خدمات روستایی و امور روستایی و نیرمعاون دهیاری شوراهای اسلامی امورروستایی استان خدمت کرده است .

محمدصادق پورمهدی در مراسمی که به منظور معرفی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تشکیل شده بود، با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در انتخاب مدیران استانداری از بین نیروهای وزارت کشور، افزود: امیدوارم با استفاده از فرصت به وجود آمده و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم وظایف اصلی استانداری را به نحو احسن انجام دهیم.

وی، فعال‌سازی دستگاه‌های اجرایی، هماهنگی بین ادارات و نظارت عالیه بر امور اجرایی استان را از وظایف اصلی استانداری ذکر کرد و با تاکید بر مسوولیت‌پذیری و همکاری کارکنان استانداری، افزود: باید در نحوه مدیریت بازنگری شده و نیروی انسانی موجود در این نهاد مهم تقویت شود.

پورمهدی همچنین بر جلوگیری از تبعیض و رانت‌خواری برخی افراد خاص و مشارکت بیشتر کارکنان در امور اجرایی تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از خدمات سید اسماعیل حسینی در مدت تصدی مسوولیت دفتر امور روستایی و شوراها، ایرج مرندی را به عنوان سرپرست این دفتر معرفی کرد.

انتهای خبر