فرماندار اسبق تبریز، مجددا مدیرعامل کشت و صنعت مغان شد

اروجعلی محمدی، فرماندار تبریز در دولت اصلاحات  و مدیرعامل اسبق کشت و صنعت مغان  بار دیگر به راس این مجموعه بزرگ اقتصادی  بازگشت. به گزارش اعتدال پرس، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان عصر سه شنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی معرفی شدند. در این […]

image_pdfimage_print

اروجعلی محمدی، فرماندار تبریز در دولت اصلاحات  و مدیرعامل اسبق کشت و صنعت مغان  بار دیگر به راس این مجموعه بزرگ اقتصادی  بازگشت.

به گزارش اعتدال پرس، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان عصر سه شنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی معرفی شدند.

در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی و محلی پارس آباد نیز حضور داشتند، ‘محمدعلی جوادی’ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی از زحمات و تلاش های یکساله پاکیزه سرپرست شرکت کشت و صنعت مغان و همچنین اعضای هیئت مدیره قبلی این شرکت قدردانی کرد .

با  ابلاغ حکم وزیر جهاد کشاورزی “اروجعلی محمدی” به عنوان مدیرعامل و رئیس جدید هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت انتخاب و به ترتیب،” علی علیزاده ” “شهریار نگاهی ” “محمدباقر پویانفر” و “رحیم رستمی “نیز بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت معرفی شدند.

ar2361

اروجعلی محمدی متولد شهرستان خلخال از اصلاح طلبان برجسته و پرسابقه بوده و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از مسئولان اصلی ستاد دکترروحانی در استان آذربایجانشرقی بود.

وی  که سابقه فرمانداری خلخال، تبریز، اردبیل و در چند ماه اخیر نیز عضویت در هیئت مدیره منطقه آزاد ارس را دارد بعد از ۸ سال، بار دیگر مدیرعاملی این بنگاه بزرگ اقتصادی را عهده‌دار می‌شود .

وی، پیشتر در سال ۸۳ و در زمان دولت اصلاحات نیز به عنوان مدیرعامل در کشت و صنعت مغان خدمت کرده است.

خبرگزاری فارس: اروجعلی محمدی مدیرعامل کشت و صنعت مغان شد

 شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که یکی از مجموعه‌های عظیم اقتصادی، تولیدی و کشاورزی کشور و منطقه شمال‌غرب است با داشتن بیش از دو هزار و ۶۰۰ هکتار باغ میوه و اراضی وسیع کشاورزی و تنوع تولید محصولات مختلف و داشتن مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، لبنیات یکی از بنگاه‌های اقتصادی عظیم است که در سال‌های اخیر کمتر به مرحله سودآوری رسیده و همیشه تغییر مدیریت‌های زودهنگام در این عرصه به روند توسعه و بهره‌وری بهتر آن ضربه وارد کرده است.

انتهای خبر