دومین فرمانداری که بعد از چمنی، بازگشت بکار شد/ انتصاب مجدد فرماندار سابق جلفا در دولت یازدهم با حکم مدیر عامل ارس

وقتی که روحانی، در بدو تشکیل دولت یازدهم شعار اعتدال گرایی و دولت فراجناحی را سرلوحه دولت خود قرار داد،بکارگیری مجدد مدیران دولت دهم در دولت جدید کاملا قابل پیش بینی بود. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، بعد از آنکه چمنی فرماندار سابق تبریز با حکم استاندار آذربایجان شرقی به سمت مدیرکل امنیتی و انتظامی […]

image_pdfimage_print

وقتی که روحانی، در بدو تشکیل دولت یازدهم شعار اعتدال گرایی و دولت فراجناحی را سرلوحه دولت خود قرار داد،بکارگیری مجدد مدیران دولت دهم در دولت جدید کاملا قابل پیش بینی بود.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، بعد از آنکه چمنی فرماندار سابق تبریز با حکم استاندار آذربایجان شرقی به سمت مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری منصوب شد، عصر امروز خبر رسید که مختار سیفی فرماندار سابق جلفا هم که هفته پیش از این سمت تودیع شده بود، با حکم مدیرعامل منطقه آزاد ارس به جمع مدیران این سازمان اضافه شد.

عرب باغی

مهندس عرب باغی در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس، با اعلام این خبر گفت: در آینده نزدیک برخی جابجایی های مدیریتی در سازمان خواهیم داشت و فعلا آقای سیفی به عنوان مشاور اجرایی بنده در منطقه آزاد ارس منصوب شده است.

IMG_0392

 وی تاکید کرد: منش ما حذف نیروها با مرزبندی های سیاسی نیست و باید از تجربیات مثبت استفاده کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس افزود: از آنجائیکه مدیران به عنوان مهمترین سرمایه های هر جامعه ای محسوب می شوند لذا بر اساس تجارب مثبت فرماندار سابق جلفا و آشنایی وی به ساختارها و مسایل اداری شهرستان، از وی در پیشبرد اهداف منطقه استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است، پیش از این نیز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در سمت خود ابقا و معاون سابق کتابخانه ملی ایران به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب شده بودند.

 

انتهای خبر