ببرهای سیاه عربستان در تبریز به زانو در آمدند/ پیروزی تراکتورسازی مقابل قهرمان آسیا و جشن خیابانی مردم در استان+گزارش تصویری

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران موفق شد با ۱۰ بازیکن، با نتیجه یک بر صفر مقابل الاتحاد حریف عربستانی خود به برتری برسد تا با توجه به شکست دو تیم استقلال و سپاهان و تساوی فولاد، اولین پیروزی نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان رقم بخورد. به گزارش اعتدال پرس، دیدار دو تیم تراکتور سازی و الاتحاد […]

image_pdfimage_print

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران موفق شد با ۱۰ بازیکن، با نتیجه یک بر صفر مقابل الاتحاد حریف عربستانی خود به برتری برسد تا با توجه به شکست دو تیم استقلال و سپاهان و تساوی فولاد، اولین پیروزی نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان رقم بخورد.

به گزارش اعتدال پرس، دیدار دو تیم تراکتور سازی و الاتحاد از هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه یادگار امام و با استقبال هواداران پرشور تبریزی برگزار شد که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.

در این بازی که بیش از ۴۰ هزار هوادار تراکتورسازی از نزدیک شاهد این بازی بودند دو تیم در نیمه اول که بازی تا حدی به سود تراکتورسازی بود بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما بازی با حملات تراکتورسازی در جریان بود که علی کریمی در دقیقه ۵۹ به دلیل انجام خطا و گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا به تیمش شوک وارد کند.
با این حال تونی مهاجم تیمش را با مهاجم تعویض کرد تا نشان دهد که دفاع در تفکراتش جایی ندارد حتی اگر یک بازیکن هم کمتر در زمین داشته باشد.

با ۱۰ نفره شدن تراکتورسازی این الاتحاد بود که کم کم خودش را جلو کشید و چند موقعیت خیلی خوب به دست آورد که می توان به ضربه سرکش عبدالرحمان که از کنار تیر دروازه تراکتورسازی رد شد و ضربه دقیقه ۸۰ که به تیرک دروازه تراکتورسازی برخورد کرد اشاره کرد.

الاتحاد که با ۱۰ نفره شدن تبریزی ها جلو کشیده بود اما نتوانست راه به جایی ببرد و تراکتورسازی هم با تعویض هایی که کرد موفق نشد دروازه این تیم که از سال ۱۹۲۷ تشکیل شده را به خطر بیندازد تا این که در دقیقه ۸۲ با حرکت فوق‌العاده کریم انصاری فرد این تبریز بود که به جشن و سرور تبدیل شد تا پرافتخارترین تیم باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا دست خالی به جده باز گردد.
این برد در اولین بازی می تواند برای تراکتورسازی شروعی امیدوار کننده باشد چرا که این تیم در آخرین دیدارش در لیگ برتر با ۳ گل در همین زمین مقابل راه آهن شکست خورده بود و با این نتیجه شاگردان تونی اولیویرا با روحیه بیشتری به دیدار لخویا در قطر بروند.

در شرایطی که بازیکنان الاتحاد روی دروازه تراکتورسازی فشار آورده بودند حامد لک به خاطر وقت تلف کردن از داور بازی کارت زرد گرفت. در دقایق پایانی پایانی بازی بازیکنان ۲ تیم رو به بازی خشن آوردند تا بازی در ۶ دقیقه تلف شده پربرخورد شود.

حالا تراکتورسازی همانند سال گذشته که هفته اول لیگ قهرمانان را در تبریز با نتیجه ۳ بر یک از الجزیره امارات بازی را برد در دومین حضورش هم با برد بازی ها را آغاز می کند؛ آن هم با تیمی ۱۰ نفره.

در این بازی مهدی کیانی و علی کریمی با کارت زرد داور هنگ کنگی مواجه شدند که کریمی با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج هم شد.

این دیدار در نیمه دوم ۶ دقیقه وقت اضافه داشت!

در این دیدار تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، مهدی کیانی، مهدی کریمیان( ۹۰+۴ میثم بائو)، علی کریمی، جواد کاظمیان (دقیقه ۵۷ محمد ابراهیمی) ، کریم انصاری‌فرد، مسعود ابراهیم‌زاده، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی، سعید دقیقی (دقیقه ۶۴ فرشاد ابراهیم زاده) و مرتضی اسدی به مصاف الاتحاد عربستان رفت.

 ۴ نفر به علت شادمانی در پیروزی امروز تیم تراکتور سازی دچار فشار عصبی شدند

حبیب حسینقلی‌زاده  با اشاره به حادثه دیگری در خصوص بازی تیم تراکتورسازی تبریز و الاتحاد عربستان اعلام کرد: با توجه به اینکه ۷ دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز در استادیوم یادگار امام برای حادثه های احتمالی مستقر شده بود، ۴ نفر از طرفداران تیم تراکتور سازی بعد از پیروزی به علت خوشحالی و شادمانی این تیم دچار فشار عصبی شدند و یک نفر از آن ها که سابقه حمله قلبی داشته، دچار فشار عصبی شده و به بیمارستان انتقال یافت.

وی یاددآور شد: وضعیت عمومی مصدومان رو به بهبودی است.

الیویرا : خیلی خوب بودیم

تونی اولیویرا سرمربی تراکتور سازی

سرمربی تراکتورسازی از عملکرد بازیکنانش در دیدار با الاتحاد تمجید کرد.

تونی اولیویرا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الاتحاد عربستان گفت: خیلی خوب بازی کردیم و نمایشی در سطح آسیا داشتیم. انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل الاتحاد داشتیم که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

وی افزود: الاتحاد تیم قدرتمندی است اما از این تیم قوی‌تر بودیم و نشان دادیم با اخراج علی کریمی هم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

اولیویرا با تأکید بر اینکه تراکتورسازی عالی بازی کرد، گفت: بازیکنان تراکتورسازی از فرصت‌ها به طور کامل استفاده کرده و همان تیمی بودند که انتظار داشتیم. با آمادگی کامل به این دیدار آمده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام لیست تیم ملی آیا حضور تنها دو بازیکن تراکتورسازی در این لیست کم نیست، تصریح کرد: این نظر کی‌روش بوده و نمی‌توانم به او بگویم چه کسی را دعوت کن و چه کسی را دعوت نکن.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه چرا علی کریمی به تیم ملی دعوت نشد عنوان کرد: لیست تیم ملی اعلام شده و اکنون نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. این مسئله به نظر کی‌روش برمی‌گردد و هیچ اعتراضی نمی‌توانیم بکنیم.

اولیویرا با اشاره به حاشیه سازی الاتحاد در دیدار امروز مقابل تراکتورسازی افزود: الاتحاد تیمی است که در بازی‌های خودش حاشیه سازی و به داوری زیاد اعتراض می‌کند. حاشیه سازی آنها در دیدار امروز طبیعی بود. با توجه به اینکه تحت فشار قرار داشتند انتظار می‌رفت که این عکس العمل‌ها را از خودشان نشان دهند.

این مربی درباره داوری این دیدار گفت: داوری اصلا در سطح آسیا نبود و داور به خوبی قضاوت نکرد، البته ما نباید انتظار زیادی از داور داشته باشیم.

220img3اولیویرا در خصوص اینکه تراکتورسازی نمایشی متفاوت از بازی مقابل راه‌آهن از خود نشان داد، تصریح کرد: تیم ما امروز با برنامه پیش رفت و همانطور بود که در تمرینات کار کرده‌ بودیم. در تمام نقاط زمین مسلط به بازی بودیم و با کنترل بازی توانستیم از تک موقعیت خود در نیمه دوم به گل برسیم. در نیمه اول اشتباهاتی هم داشتیم اما فرصت‌های خوبی را نیز از دست دادیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز ادامه داد: در نیمه دوم با اخراج علی کریمی تعادل تیم مقداری به هم خورد اما با آمدن فرشاد احمدزاده سعی کردیم تعادل را به تیم بازگردانیم.

اولیویرا در مورد اینکه چرا تماشاگران تراکتورسازی نسبت به دیدار فصل گذشته این تیم مقابل الجزیره امارات استقبال کمتری به عمل آوردند، گفت: دلیل این مسئله را نمی‌دانم اما با این وجود آنها امروز به ورزشگاه آمدند و تیمشان را حمایت کردند. امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز حمایت آنها بیشتر شود تا باز هم تراکتورسازی به پیروزی برسد.

 شماره ده تراکتوری ها برنامه هایمان را به هم زد/هواداران حامی اصلی تیم میزبان بودن

فوتبال یک مسابقه فیزیکی است و بازیکنان هم بازی فیزیکی و فنی انجام میدهدند ولی هر کس در زمین مسابقه عملکرد بهتری داشته باشد برنده میشود.

 “خوان ورزی” سرمربی تیم الاتحاد عربستان در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم ولی تراکتورسازی از ما برتر بود و توانست بازی سخت امروز را پیروز شود البته نباید فراموش کنیم که غیبت چند تن از بازیکنان اصلی ما در نتیجه این بازی تاثیر گذار بود.

وی در خصوص صحبتهای قبل از بازی برای شکست دادن تراکتورسازی در تبریز گفت: فوتبال یک مسابقه فیزیکی است و بازیکنان هم بازی فیزیکی و فنی انجام میدهدند ولی هر کس در زمین مسابقه عملکرد بهتری داشته باشد برنده میشود.

سرمربی الاتحاد در مورد احتمال اخراجش از این تیم به خبرنگاران تبریزی گفت: من یک مربی حرفه ای هستم و با قدرت به کار خودم ادامه میدهم و هیچ نگرانی ای از بابت اخراجم از الاتحاد ندارم.

وی در خصوص تماشگران پرشور تبریزی هم گفت: هواداران تراکتورسازی بسیار پرشور هستند و از همان دقایق ابتدایی بازی با تشویق هایشان تیم تیم میزبان را حمایت کردند و باعث افزایش روحیه بازیکنان تراکتورسازی در نیمه دوم که ده نفره بودند شدند.

وی در مورد آنالیز قبل از بازی خود از تیم تراکتورسازی تصریح کرد: برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و در نیمه دوم هم عالی بازی کردیم ولی شماره ده تراکتوری ها با هوش بسیار بالای خود تمام برنامه های ما را بر هم زد.

خوان ورزی در مورد داور بازی افزود: داور هم یک انسان است و همیشه اشتباه میکند ولی در کل از داور بازی راضی بودم.

جشن و پایکوبی مردم آذربایجان شرقی درپی پیروزی تراکتورسازی

پیروزی زیبای تراکتورسازی بر الاتحاد عربستان موجی از شادی و خوشحالی را در سراسر استان آذربایجان شرقی به وجود آورد و گروه های زیادی از مردم در پی این موفقیت به خیایان ها ریخته و جشن و پایکوبی کردند.

به گزارش اعتدال پرس، هم اکنون دراکثر خبابان های تبریز کاروان های شادی به راه افتاده و مردم در برخی از چهاراره ها و میادین شهر به سرگرم جشن وشادی هستند.

تیم فوتبال تراکتورسازی عصر امروز چهارشنبه درنخستین دیدار خود درلیگ قهرمانان آسیا با وجود ده نفره با نتیجه یک بر صفر الاتحاد عربستان را در خانه خود شکست داد.

 

انتهای خبر