مخالفت رئیس شورای شهر با صدور مجوز پروژه هشت بهشت تبریز/ پروژه پر سروصدایی که فاقد مطالعات ترافیکی لازم است

 دبیری گفت: با وجود خاک برداری هشت بهشت، اگر مطالعات ترافیکی در این پروژه انجام نگیرد مجوزهای لازم صادر نخواهد شد. به گزارش اعتدال پرس ،شهرام دبیری رییس شورای شهر کلانشهر تبریز در گفتگو با آناج گفت: ما از مسئولین پروژه هشت بهشت خواستیم تا مطالعات طرح ترافیکی این پروژه کامل انجام یابد و راههای دسترسی […]

image_pdfimage_print

 دبیری گفت: با وجود خاک برداری هشت بهشت، اگر مطالعات ترافیکی در این پروژه انجام نگیرد مجوزهای لازم صادر نخواهد شد.

به گزارش اعتدال پرس ،شهرام دبیری رییس شورای شهر کلانشهر تبریز در گفتگو با آناج گفت: ما از مسئولین پروژه هشت بهشت خواستیم تا مطالعات طرح ترافیکی این پروژه کامل انجام یابد و راههای دسترسی به پارکینگ باید حتما مطالعه و بررسی شود.

وی افزود:حتما باید در خیابان اصلی، روگذر یا زیرگذر احداث شود و باید استانداردهای لازم رعایت شود ولی بدون مطالعات ترافیکی به هشت بهشت مجوز داده نخواهد شد.

رییس شورای شهر تبریز در پاسخ به این سوال که آیا روی گسل هم می شود ساخت و ساز کرد گفت: اینکه می گویند روی گسل نمی توانیم ساخت و ساز کنیم غلط است و از طرفی این که نقاط مختلف و مرغوب شهر را رها کنیم و در روی گسل برج های بلند احداث کنیم این هم غلط است.

وی اظهار کرد: در تبریز هم می شود روی گسل ساخت و ساز کرد اما استاندارهای لازم باید رعایت شود.

دکتر دبیری افزود: قرار نیست نقاط موجود در شهری که بر اساس آزمایشهای مکانیک خاک برای ساخت و ساز مناسب است را رها کنیم و در مناطق روی گسل برج سازی کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: ژاپن هم روی گسل است و تعداد زیادی زلزله رخ می دهد اما اتفاقی نمی افتد چون تمهیدات لازم را انجام می دهند.

انتهای خبر