عرب باغی در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس خبر داد: اخذ موافقت شرکت هیوندا برای تولید خودرو در جلفا

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: توافقات اولیه با شرکت هیوندا جهت احداث کارخانه خودروسازی در جلفا انجام شد. مهندس عرب باغی که امروز صبح در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس حضور یافته بود، با اعلام این خبر افزود: سیاست مدیریت جدید منطقه آزاد ارس، جلب مشارکت صنایع بزرگ و دارای برندهای معروف جهانی برای فعالیت […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: توافقات اولیه با شرکت هیوندا جهت احداث کارخانه خودروسازی در جلفا انجام شد.

مهندس عرب باغی که امروز صبح در گفتگوی اختصاصی با اعتدال پرس حضور یافته بود، با اعلام این خبر افزود: سیاست مدیریت جدید منطقه آزاد ارس، جلب مشارکت صنایع بزرگ و دارای برندهای معروف جهانی برای فعالیت در این منطقه است و این امر رونق بیشتر و بین المللی  منطقه ارس را موجب خواهد شد.

وی گفت: در این راستا رایزنی های مختلفی با شرکت های معروف از جمله در صنعت خودروسازی انجام گرفته است که در این میان توانستیم نظر مثبت مسئولان نمایندگی شرکت هیوندا در تهران  را برای فعالیت در ارس را اخذ کنیم.

P1010292

مدیرعامل منطقه آزاد ارس در تشریح این خبر گفت: بعد از جلسات متعددی که با نمایندگان این شرکت در مرکز داشتیم پیشنهاد دادیم عملیات ترخیص خودروهای وارداتی هیوندا به ایران را به ارس انتقال داده و در کنار آن، این شرکت اقدام به راه اندازی خط مونتاژ تولید چند نوع از خودروهای سواری هیوندا متناسب با بازار داخلی ایران و کشورهای منطقه نماید.

وی افزود: در این راستا اخیرا مسئولان این شرکت در تهران، به منطقه آمده و درخصوص تولید برخی محصولات خودروی این شرکت در جلفا به توفقات اولیه رسیدیم و در این راستا زمین مورد نیاز را نیز جهت تحویل به این شرکت، معین کردیم.

images

مهندس  محسن خادم عرب باغی ضمن تاکید بر فراهم کردن مقدمات لازم برای حضور صنایع معروف در این منطقه، ابراز امیدواری کرد با نهایی شدن این توافقنامه، شاهد فعالیت یکی از مشهورترین برندهای خودروسازی جهان در منطقه ارس باشیم.

مشروح این مصاحبه اختصاصی، که حاوی نکات خواندنی و جدیدی در خصوص منطقه آزاد ارس است، بزودی در اعتدال پرس منتشر می شود.

انتهای خبر