خط قرمز استاندار برای فرمانداران و مدیران استان/ وعده های جدید برای قدیمی ترین طرح صنعتی راکد استان

فرماندار جدید شهرستان سراب و دهمین فرماندار دولت تدبیر و امید در استان با حضور مسئولان ارشد آذربایجان شرقی بطور رسمی معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش  اعتدال پرس، استاندار ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید و تکریم از فرماندار سابق در سراب اظهار کرد: به همه فرمانداران و مدیران استان […]

image_pdfimage_print

فرماندار جدید شهرستان سراب و دهمین فرماندار دولت تدبیر و امید در استان با حضور مسئولان ارشد آذربایجان شرقی بطور رسمی معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  اعتدال پرس، استاندار ظهر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید و تکریم از فرماندار سابق در سراب اظهار کرد: به همه فرمانداران و مدیران استان توصیه کردم که ضمن موصوف شدن به نیت خدایی از دروغگویی به مردم و ارایه آمارها و گزارش‌های ساختگی اجتناب کنند.

کلید موفقیت و غلبه بر مشکلات داشتن همدلی و مودت بین همه نیروهای انقلاب است

اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه کلید موفقیت و غلبه بر مشکلات داشتن همدلی و مودت بین همه نیروهای انقلاب است، افزود: وعده دروغ اعتماد مردم را به دست اندرکاران اجرایی سلب و موجب آسیب دیدن بزرگ‌ترین سرمایه نظام و انقلاب یعنی مردم می‌شود.

عزل و نصب در دولت تدبیر و امید معنایی ندارد

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید عزل و نصب معنایی ندارد، ابراز داشت: هدف از برگزاری آئین‌های معارفه، تکریم یک فرد و معرفی فرد دیگر است و تغییر سنگر خدمتی ملاک است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگ‌ترین و قابل اتکاترین سرمایه نظام اسلامی است، اظهار کرد: ما نباید در انتخاب مدیران به رنگ و بوی سیاسی آنها توجه کنیم بلکه باید از همه نیروهای وفادار به انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری و قانون اساسی بهره بگیریم.

نباید به بهانه توسعه صنعتی سلامت مردم را به مخاطره انداخت

وی ابراز اطمینان کرد، با اولویت قراردادن سرمایه انسانی و استعدادهای خدادادی هر منطقه خلق حماسه اقتصادی و شکوفایی کشور دور از انتظار نیست.

استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن درخواست تهیه طرح توسعه سراب با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در توسعه هر منطقه باید به سلامت مردم هم توجه کرد و نباید به بهانه توسعه صنعتی سلامت مردم را به مخاطره انداخت.

پروژه نفلین‌سینیت سراب ‌‌امسال‌‌ تعیین‌تکلیف می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از کندی اجرای طرح نفلین سراب گفت: تا پایان سال جاری تکلیف نهایی طرح مشخص و در دولت تدبیر و امید این طرح به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به وجود معدن نفلین سینیت در دل خاک‌های شهرستان سراب افزود: آلومینا از محصولات مهم و استراتژیک سنگ نفلین بوده و طرح ملی تولید آلومینای سراب باید در اولویت قرارگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از کندی اجرای طرح نفلین سراب گفت: خوب به یاد دارم که این طرح در زمان دوره نمایندگی اینجانب با انجام کامل مطالعات کارشناسی کلنگ زنی شد و هرگونه شائبه غیراقتصادی بودن طرح حقیقت ندارد.

وی با ابراز تعجب از پیشرفت اندک طرح یادآور شد: با کمال تاسف باید گفت که در زمانی که دلارهای  حاصل از فروش نفت در خزانه کشور بوده این طرح نهایی نشد.

جبارزاده از انجام برخی اقدامات برای آغاز به کار مجدد طرح خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز باید بهره بگیریم.

استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: تا پایان سال جاری تکلیف نهایی طرح مشخص و در دولت تدبیر و امید این طرح به سرانجام می‌رسد.

نفلین سینیت سراب نفت آذربایجان 27 شهریور1382 توسط وزیر اسبق صنایع و معاون اول قعلی دولت روحانی کلنگ زنی شد.

عابدی  سراب

جبارزاده در ادامه با معرفی سید محمدعابدی به عنوان فرماندار جدید از زحمات 20ماهه مسعود سعادتی قدردانی کرد.

گفتنی است عابدی بعد از فرمانداران جلفا ، ورزقان و اسکو چهارمین کارمند شاغل در استانداری آذربایجان شرقی است که با توجه به رویکرد خاص جبارزاده به استفاده از نیروهای داخلی استانداری، به سمت فرمانداری منصوب شده است.

محمد عابدی متولد 1344 دارای مدرک لیسانس جغرافیا است.

وی پیش از این  بخشدار مرکزی شهرستان مشکین‌شهر،  معاون فرماندار شهرستان‌های مشکین‌شهر، شبستر، اهر در استان آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان چالدران در استان آذربایجان غربی، مشاور استاندار آذربایجان‌‌غربی، رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی و کارشناس مطالعات سیاسی و دانشجویی استانداری آذربایجان‌شرقی فعالیت کرده است.

انتهای خبر