تغییرات مدیریتی جدید شهرداری تبریز/ خانه‌تکانی نجفی در بلدیه تبریز با جابجایی ۶ مدیر و انتصاب۲ مدیر جدید

دکتر نجفی، در آغاز ششمین ماه فعالیت خود در شهرداری تبریز، دور تازه ای از انتصابات خود در این مجموعه را اعمال کرد و طی آن ۸ حکم جدید را صادر نمود. به گزارش اعتدال پرس، تغییرات مدیریتی پنجاه و پنجمین شهردار تبریز بعد از گذشت ۱۴۵روز از انتخاب وی به عنوان شهردار تبریز در حالی […]

image_pdfimage_print

دکتر نجفی، در آغاز ششمین ماه فعالیت خود در شهرداری تبریز، دور تازه ای از انتصابات خود در این مجموعه را اعمال کرد و طی آن ۸ حکم جدید را صادر نمود.

به گزارش اعتدال پرس، تغییرات مدیریتی پنجاه و پنجمین شهردار تبریز بعد از گذشت ۱۴۵روز از انتخاب وی به عنوان شهردار تبریز در حالی سرعت بیشتری به خود گرفته است که اکثر تغییرات وی مربوط به جابجایی داخلی مدیران شهرداری بوده است.

 بر اساس این گزارش، با حکم صادق نجفی، مرتضی آبدار که پیش از این معاون اداری و مالی شهردار تبریز بود، به عنوان معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی و قائم مقام شهردار تبریز منصوب شد.

همچنین طی حکمی از سوی صادق نجفی، اکبر آقا محمدی شهردار منطقه ۲ تبریز، به عنوان معاون اداری و مالی شهرداری تبریز منصوب شد.

همچنین در ادامه تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز، طی احکام جداگانه‌ای از سوی نجفی، عباس عادلی شهیر به عنوان شهردار منطقه ۲، جایگزین آقامحمدی شد و قادر امامی نیز با دریافت ابلاغ شهردار منطقه ۴ جایگزین یعقوب انصاری شد.

این گزارش حاکی است، نجفی طی احکام دیگری، فرهاد روشنی را به عنوان شهردار منطقه ۶، بجای عادلی شهیر منصوب کرد و یعقوب انصاری را نیز به جای حسین قلیزاده، به سمت شهردار جدید منطقه ۹ تعیین کرد.

همچنین حسین قلیزاده شهردار منطقه ۹ تبریز هم به عنوان جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری  تبریز منصوب شد و دکتر محمد ابراهیم رمضانی هم به عنوان رئیس مرکز تازه تاسیس پژوهش، توسعه و تحقیق شهرداری تبریز منصوب شدند.

نجفی در خصوص تغییرات صورت گرفته در مدیریت‌های شهرداری تبریز گفت: جابه‌جایی مسئولیت‌ها به منظور چابک سازی ساختار شهرداری و پویایی بیش از پیش مدیران  برای تحقق برنامه‌های سال آینده، ضروری و سازنده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، آئین تودیع و معارفه مدیران مربوطه طی هفته آینده برگزار می‌شود.

شهرداران مناطق

 لیست مدیران مناطق شهرداری تبریز (تا قبل از انتصابات جدید) 

همانطورکه پیش از این نیز در اعتدال پرس اشاره شده بود، به نظر می رسد نجفی در راستای ایجاد تحول در مجموعه شهرداری و تحقق برنامه های توسعه محور خود، همچنان در فکر انجام تغییرات دیگر بخصوص در بخش های فرهنگی و خدماتی باشد و باید منتظر روزهای آینده برای رونمایی از این تغییرات ماند.

اخبار مربوطه:

– شروع بکار نجفی تا یک ماه آینده و آغاز گمانه زنی ها درباره تیم جدید شهرداری تبریز/ شهرداران مناطق ده گانه تبریز جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد؟

– گمانه زنی ها از تیم مدیریتی نجفی در شهرداری تبریز/ نفراتی که جای خود را به مدیران تازه نفس خواهند داد

 

 

انتهای خبر