انتصاب ۴ فرماندار جدید، اینبار اصلاح طلبان/ بعد از هشترود و چاراویماق، فرمانداران کلیبر و خداآفرین هم مشخص شدند+ آنالیز ترکیب سیاسی فرمانداران استان

امروز تکلیف ۴ فرماندار دیگر استان هم نهایی شد تا از جمع ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی، فقط ۳ شهرستان عجب شیر، آذرشهر و هوراند در نوبت تغییر فرمانداران باقی بمانند. البته شنیده شد که تکلیف فرماندار هوراند نیز مشخص شده و علی بهشتی از کارمندان استانداری به این سمت تعیین شده ولی هنوز خبر رسمی […]

image_pdfimage_print

امروز تکلیف ۴ فرماندار دیگر استان هم نهایی شد تا از جمع ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی، فقط ۳ شهرستان عجب شیر، آذرشهر و هوراند در نوبت تغییر فرمانداران باقی بمانند. البته شنیده شد که تکلیف فرماندار هوراند نیز مشخص شده و علی بهشتی از کارمندان استانداری به این سمت تعیین شده ولی هنوز خبر رسمی آن منتشر نشده است.

به گزارش اعتدال پرس، امروز و در غیاب استاندار، “حسن مستفید” به عنوان فرماندار هشترود و “علی بدرشکوهی” به عنوان فرماندار چاراویماق معرفی شدند و فردا نیز دو فرماندار اصلاح طلب یعنی فریدون بابایی برای شهرستان کلیبر و داود گرشاسبی برای فرمانداری شهرستان خدآفرین که هر دو اهل اردبیل هستند، معارفه خواهند شد که با این ۴ انتصاب اخیر، کفه فرمانداران اصلاح طلب استان از فرمانداران اصولگرا و مستقل سنگین تر شد.

فرماندار جدید کلیبر از اردبیل آمد

فریدون بابایی به عنوان فرماندار جدید کلیبر شهرستان شد تا عبدالله اصغرپور بعد از ۱۲ سال و علی رغم حمایتهای ویژه فتحی پور نماینده این شهرستان، سکان فرمانداری کلیبر را تحویل دهد.

مراسم تودیع و معارفه فردا ساعت ۱۰ صبح درسالن اجتماعات فرمانداری با حضور استاندار  ومعاون سیاسی امنیتی ومدیران و مسولین شهرستان برگزار می شود.

بابایی متولد  شهرستان خلخال، از اصلاح طلبان ریشه دار استان اردبیل  بوده و سابقه ۷ سال بخشداری  را در” دولت  اصلاحات “ در کارنامه دارد ودر حال حاضر نیز به عنوان کارشناس سیاسی ،اجتماعی و انتخابات در فرمانداری شهرستان بندر انزلی  مشغول به کار میباشد .

فریدون بابایی گزینه نهایی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان کلیبربود .

فرماندار جدید شهرستان خدآفرین هم از جمع اصلاح طلبان اردبیل منصوب شد

اسماعیل جبارزاده همچنین فردا با سفر به شهرستان خدآفرین و شرکت در شورای اداری این شهرستان داود گرشاسبی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان خدآفرین معرفی و از خدمات رضا زاهدنیا در سمت فرمانداری شهرستان خدافرین قدردانی می‌کند.

گرشاسبی متولد شهرستان اردبیل و دارای مدرک تحصیلی  فوق لیسانس علوم سیاسی که از مدیران اصلاح طلب  در استان اردبیل میباشد.

وی در بدواستخدام در شهرستان بستان آباد با سمت معاون فرماندار شروع به خدمت نموده و بخشداری جعفرآباد بیله سوار ؛ کارشناس دفتر سیاسی اجتماعی فرمانداری خلخال را در کارنامه خود دارد .

وی کارمند وزارت کشور بوده ودر حال حاضر به عنوان کارشناس سیاسی ، اجتماعی در  استانداری اردبیل  مشغول میباشد .

فرمانداران جدید هشترود و چاراویماق معرفی شدند

فرمانداران جدید هشترود و چاراویماق در جلسه شورای اداری این دو شهرستان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، معرفی شدند.

پس از روزها و هفته‌ها کش و قوس و کاغذبازی بالاخره حکم انتصاب فرماندار جدید هشترود از وزارت کشور صادر شد و مردم هشترود که چندین ماه بود منتظر این تودیع و معارفه بودند امروز این مراسم را نظاره گر شدند.

سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان‌های هشترود و چاراویماق، حسن مستفید و علی بدرشکوهی را به عنوان فرمانداران جدید این دو شهرستان معرفی کرد.

وی همچنین از خدمات و تلاش‌های علی نجاری و محمد عبدالهی در مدت تصدی فرمانداری‌های هشترود و چاراویماق قدردانی کرد.

آشنایی با فرماندار جدید هشترود

b18904

حسن مستفید اهل شهرستان سراب است و متولد ۱۳۴۶ دارای کارشناسی مدیریت دولتی، کارشناس ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر است و در سوابق کاری خود ۵۷ ماه حضور در جبهه‌‌های حق علیه باطل دارد.

مستفید به مدت ۱۲ سال در شهرداری سراب در پست‌های متصدی خدمات مالی، مسئول امور مالی، معاون شهردار و کارشناس مسئول خدمات شهری، ۶ سال به عنوان بخشدار مرکزی مراغه، دو سال در فرمانداری سراب در پست‌های معاون فرماندار و کارشناس امور شوراها خدمت کرده است.

وی در حال حاضر به مدت چهار سال است که به عنوان کارشناس مسئول خدمات شهری شهرداری سراب مشغول به کار بود.

ضمنا ایشان ریاست ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان سراب را بر عهده داشت .

 آشنایی با فرماندار جدید چاراویماق

b18921

علی بدرشکوهی، متولد ۱۳۵۰ در مراغه، دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی بوده و پیش از این مسوولیت بخشداری بخش‌های نظرکهریزی و خداآفرین را بر عهده داشته است.

کارشناس استانداری اردبیل و کارشناس فرمانداری مراغه از دیگر مسوولیت‌های وی در طول دوران خدمت بوده است.

۳  فرماندار آذربایجان شرقی در لیست تغییر یا ابقا/ ترکیب سیاسی فرمانداران استان

استاند‌ار آذربایجان ‌شرقی از ۲۱ فرمانداری استان آذربایجان‌شرقی ۱۲ فرماندار اصلاح طلب شامل: رحیم شهرتی‌فر( فرماندار تبریز)، تقی کرمی ( فرماندار ویژه شهرستان مرند )،زاهد محمودی  (فرماندار شهرستان جلفا )، ظفر محمدی ( فرماندار ویژه مراغه )،سید محمد عابدی ( فرماندار سراب ) ، مرتضی علیخوانی (فرماندار شهرستان اسکو) جهانگیر اسکندزاده (فرماندار ملکان)، ولی الله فرج الهی (فرماندار بناب)، علی بدرشکوهی (فرماندار چاراویماق)، حسن مستفید (فرماندار هشترود)، داود گرشاسبی (فرماندار شهرستان خدآفرین)، فریدون بابایی (فرماندار کلیبر) و ۴ فرماندار نزدیک به اصولگرایان یعنی: حسن یحیوی(فرماندار هریس)، علی وفادار ( فرماندار ورزقان) ؛ سعید کاشانی ( فرماندار شبستر ) یداله قاری زاده (فرماندار بستان آباد) و یک فرماندار اصولگرا یعنی اسماعیل حیدری آزاد (فرماندار ویژه شهرستان میانه) را معرفی کرده و یک اصولگرای دیگر یعنی رضا صدیقی (فرماندار شهرستان اهر ) را در سمت خود ابقا کرده است.

بدین ترتیب از ۲۱ فرمانداری استان آذربایجان ‌شرقی اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی ۱۷ فرمانداری را تغییر و یک فرماندار را ابقا کرده است و ۳ فرمانداری دیگر استان آذربایجان شرقی در لیست انتظار تغییر یا ابقاء قرار دارند و به نظر می‌رسد تا عید نوروز تکلیف آنان نیز مشخص می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مدت استاندار آذربایجان شرقی فرمانداران شهرستان‌های آذرشهر، هوراند و عجب‌شیر را ابقا یا تغییر می‌دهد.

انتهای خبر