مشکلات مالی فعالیت سایت شبکه ایران را متوقف کرد

پایگاه خبری شبکه ایران وابسته به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران پس از ۶ سال فعالیت و در آستانه آغاز سال نو به طور رسمی فعالیت خود را متوقف کرد.  به گزارش اعتدال پرس، متن کامل اطلاعیه شبکه ایران که دوشنبه شب انتشار یافت چنین است: «خوانندگان گرانقدر : گسترش رسانه خبری و نوآوری روزانه به […]

image_pdfimage_print

پایگاه خبری شبکه ایران وابسته به موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران پس از ۶ سال فعالیت و در آستانه آغاز سال نو به طور رسمی فعالیت خود را متوقف کرد.

 به گزارش اعتدال پرس، متن کامل اطلاعیه شبکه ایران که دوشنبه شب انتشار یافت چنین است:

«خوانندگان گرانقدر :

گسترش رسانه خبری و نوآوری روزانه به ویژه در رابطه با رسانه های دیجیتالی تجدید نظر در سیاست و روش اطلاع رسانی برای هر رسانه را امری ضروری کرده است.

«شبکه ایران» سایت موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با توجه به برنامه باز تعریف دوباره ماموریتش و نگرش مجدد در نحوه اطلاع رسانی، فعالیت خود را موقتا متوقف می کند.

موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با پوزش فراوان از خوانندگان و دوستداران شبکه ایران امیدوار است در آینده نزدیک این سایت با طراحی جدید و با نام « ایران آن لاین» ماموریت اطلاع رسانی شبانه روزی خود به شما عزیزان را از سر گیرد.»

به گفته منابع مطلع، نزدیک به ۳۰ نفر در شبکه ایران فعالیت می کردند و تعطیلی این پایگاه خبری به دلیل مشکلات مالی صورت گرفته است.

شبکه ایران در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ، مدیرعاملی محمدجعفر بهداد در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و مدیرمسئولی کاوه اشتهاردی در روزنامه ایران راه اندازی شد و تاکنون هزینه های هنگفتی برای فعالیت آن صرف شده است.

موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی است.

شبکه ایران با نشانی www.inn.ir فعالیت می کرد.

 

انتهای خبر