طی احکام جداگانه ای از سوی نجفی صورت گرفت: تکلیف شهرداران شش منطقه شهرداری تبریز نهایی شد

در آخرین روز سال، صادق نجفی که پیش از این شهرداران ۴ منطقه تبریز را با جابجایی و انتصاب جدید تعیین کرده بود، شهرداران مناطق یک، سه، پنج، هفت، هشت و ۱۰ را در مسئولیت خود ابقا کرد. به گزارش اعتدال پرس، با صدور احکام جداگانه ای از سوی شهردار تبریز، داود بهرا به عنوان شهردار منطقه یک،  حسین […]

image_pdfimage_print

در آخرین روز سال، صادق نجفی که پیش از این شهرداران ۴ منطقه تبریز را با جابجایی و انتصاب جدید تعیین کرده بود، شهرداران مناطق یک، سه، پنج، هفت، هشت و ۱۰ را در مسئولیت خود ابقا کرد.

به گزارش اعتدال پرس، با صدور احکام جداگانه ای از سوی شهردار تبریز، داود بهرا به عنوان شهردار منطقه یک،  حسین اکبری  به عنوان شهردار منطقه سه، یعقوب هوشیار به عنوان شهردار منطقه پنج، حسن گنجی به عنوان شهردار منطقه هفت، علی مدبر به عنوان شهردار منطقه هشت و باقر خوشنواز  به عنوان شهردار منطقه ۱۰، در سمت های خود ابقا شدند.

شهردار تبریز، در احکام اشاره شده، با تاکید بر بهره گیری از تجربه خدمت رسانی در دوره های قبل، خاطر نشان کرده است: مطالعه و اجرای طرح های تحول آفرین، در راستای تحقق جایگاه کلان شهر تبریز در چشم انداز ۱۴۰۴، محور برنامه های مدیریت شهری خواهد بود.

خبر قبلی در این خصوص :

تغییرات مدیریتی جدید شهرداری تبریز/ خانه‌تکانی نجفی در بلدیه تبریز با جابجایی ۶ مدیر و انتصاب۲ مدیر جدید

شهرداران مناطق

 لیست مدیران مناطق شهرداری تبریز (تا قبل از انتصابات جدید) 

انتهای خبر