طاقت سرپرست تراکتورسازی طاق شد/ آذرنیا علیه چه کسانی شکایت کرد؟

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از افرادی که در چند وقت اخیر علیه او شایعه‌سازی کرده‌اند، شکایت کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز با حضور در دادسرای تبریز از شایعه‌پردازان و حاشیه‌سازها شکایت کرد. در زمان حضور تراکتورسازی در قطر و امارات برای برگزاری […]

image_pdfimage_print

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از افرادی که در چند وقت اخیر علیه او شایعه‌سازی کرده‌اند، شکایت کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز با حضور در دادسرای تبریز از شایعه‌پردازان و حاشیه‌سازها شکایت کرد.

در زمان حضور تراکتورسازی در قطر و امارات برای برگزاری دیدار مقابل لخویا قطر و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا برخی از سایت‌های نه‌چندان معتبر شایعاتی مبنی بر اختلاف آذرنیا با تونی اولیویرا مطرح کردند.

همچنین گفته می‌شد آذرنیا قرار است تراکتورسازی را ترک کند و فرد دیگری جایگزین او شود که چند روز پیش سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز این مسئله را تکذیب کرد.

در همین راستا حسن آذرنیا امروز با حضور در دادسرا از شایعه‌پردازانی که در فصل جاری و چند وقت اخیر اخبار غلطی را  علیه او منعکس کرده‌اند شکایت کرد.

سرپرست تراکتورسازی در همین رابطه اعلام کرد: این موضوع را تا آخر پیگیری می‌کنم چراکه این حواشی باعث تشویش ذهن هواداران و اعضای تیم شده است.

انتهای خبر