گزارش ویژه اعتدال پرس از پرونده تغییرات مدیریتی شهرداری تبریز در سال قبل/ صدور ۳۰ حکم انتصاب در طول سال ۹۲ + لیست کامل انتصابات

صادق نجفی طی یک ماراتن سنگین و طولانی، در بیست و ششم آبان امسال با  جلب رای موافق ۱۱ عضو از ۲۰ عضو شورای شهر تبریز حاضر در جلسه انتخاب شهردار، به عنوان پنجاه و پنجمین شهردار کلانشهر تبریز سکان مدیریت این شهر را بدست گرفت. شهردار تبریز در راستای سیاستهای کاری خود و برای […]

image_pdfimage_print

صادق نجفی طی یک ماراتن سنگین و طولانی، در بیست و ششم آبان امسال با  جلب رای موافق ۱۱ عضو از ۲۰ عضو شورای شهر تبریز حاضر در جلسه انتخاب شهردار، به عنوان پنجاه و پنجمین شهردار کلانشهر تبریز سکان مدیریت این شهر را بدست گرفت.

شهردار تبریز در راستای سیاستهای کاری خود و برای پیشبرد برنامه هایش ، در مدت ۴ ماهه مسئولیت خود تا پایان  سال ۹۲ ، در روندی آرام  و بیشتر با جابه‌جایی مدیران شهرداری تبریز، دست  به تغییرات مختلفی زد.

نجفی در روند تغییرات مدیریتی خود که البته بیشتر باید نام جابجایی داد تا تغییر، نشان داد که به جز موارد خاص زیاد اهل دگرگونی های مدیریتی نیست  به طوریکه از جمع ۳۰ حکم مدیریتی نجفی، ۱۹ مورد آن جابجایی یا ابقاء مدیران قبلی بوده است.

شورای تبریز

شهردار تبریز، شهرداران مناطق یک، ۳، ۵، ۷، ۸ و ۱۰ را در مسئولیت خود ابقا کرد

در احکام جداگانه‌ای از سوی نجفی، داود بهراد به عنوان شهردار منطقه یک، حسین اکبری به عنوان شهردار منطقه سه، یعقوب هوشیار به عنوان شهردار منطقه پنج، حسن گنجی به عنوان شهردار منطقه هفت، علی مدبر به عنوان شهردار منطقه هشت و باقر خوشنواز به عنوان شهردار منطقه ۱۰، در سمت‌های خود ابقا شدند.

شهردار تبریز، در احکام اشاره شده، با تاکید بر بهره‌گیری از تجربه خدمت‌رسانی در دوره‌های قبل، خاطرنشان کرده است : مطالعه و اجرای طرح‌های تحول آفرین، در راستای تحقق جایگاه کلان شهر تبریز در چشم انداز ۱۴۰۴، محور برنامه‌های مدیریت شهری خواهد بود.

انتصاب دو معاون جدید شهردار تبریز

شهردار تبریز همچنین، مرتضی آبدار که پیش از این معاون اداری و مالی شهردار تبریز بود را به عنوان معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی و قائم مقام شهردار تبریز منصوب کرد.

همچنین طی حکمی از سوی صادق نجفی، اکبر آقا محمدی به عنوان معاون اداری و مالی شهرداری تبریز منصوب شد.

انتصاب معاون فرهنگی اجتماعی شهردار

طی حکمی از سوی شهردار تبریز حجت الاسلام احمد حمیدی بعنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز معرفی شد.

حجت الاسلام احمد حمیدی قبل ازاین ، درمسوولیت ریاست اداره تبلیغات اسلامی مراغه ,معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مدیریت فرهنگی و مدیریت اجتماعی دانشگاه تبریز انجام وطفیه کرده است .

پیش از این وحیدی مهر معاون فرهنگی اجتماعی شهردار بود و به دلیل کاندیداتوری در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی تبریز از این سمت استعفا داده بود، بعد از وی نیز رضا علوی سرپرست موقت معاونت فرهنگی و اجتماعی معرفی شده بود.

فرخ جلالی مدیر کل حوزه شهردار تبریز

t10225

طی حکمی از سوی شهردار تبریز ، مدیر کل حوزه شهردار و مشاور عالی دکتر نجفی منصوب شد.

 دکتر صادق نجفی با ابلاغ و صدور حکمی حاج فرخ جلالی را به عنوان مشاور عالی خود و نیز مدیرکل حوزه شهردار تبریز منصوب کرد.

جلالی پیش از این و طی ۶ سال گذشته مسوولیت سازمان آرامستان ها و گلزار شهداء وادی رحمت را بر عهده داشت.

انتصاب مشاور فنی و عمرانی شهردار تبریز

b10224

شهردار تبریز با صدور حکمی مشاور فنی و عمرانی خود را منصوب کرد.

 دکتر نجفی با ابلاغ و صدور حکمی مهندس مسعود محمود علیلو را به عنوان مشاور فنی و عمرانی خود منصوب کرد.

 با صدوراین حکم ، مهندس علیلو که در کارنامه مدیریتی خود شهرداری چندین منطقه شهرداری و مسوولیت های دیگر را به ثبت رسانده است ، مسوول مستقیم پی گیری و نظارت بر پروژه های ابلاغی از سوی شهردار تبریز را بر عهده خواهد داشت.

مدیر کل امور اقتصادی استان مشاور سرمایه گذاری شهرداری شد

m2

طی حکمی از سوی شهردار تبریز ، مشاور سرمایه گذاری و مشارکت های عمومی شهرداری منصوب شد.

 دکتر صادق نجفی با ابلاغ و صدور حکمی مهندس حسینی مدیرکل امور اقتصادی آذربایجان شرقی را به عنوان مشاور عالی شهرداری تبریز در امور سرمایه گذاری و جذب سرمایه های بخش خصصی در حوزه مدیریت شهری منصوب کرد.

اشرف‌نیا مشاور عالی شهردار

مشاور عالی شهردار تبریز در امور عمرانی و اجرایی معرفی شد.

نجفی در حکمی محمد اشرف‌نیا را به عنوان مشاور عالی و ارشد خود در حوزه عمران و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری معرفی کرد.

اشرف‌نیا پیش از این معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی بود.

مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریزمعرفی شد

 طی حکمی از سوی دکتر نجفی ، مشاور شهرداری تبریز در امور حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری منصوب شد.

دکتر نجفی با ابلاغ حکمی ، سید مهدی پورپیغمبر رئیس سابق و بازنشسته راهنمایی و رانندگی استان را به عنوان مشاور شهرداری در حوزه حمل و نقل و ترافیک منصوب کرد.
شهردار تبریز در حکم ابلاغی خود به سید مهدی پورپیغمبر برنامه ریزی جامع با تکیه بر اصول و مبانی علمی و تخصصی در حوزه حمل و نقل و ترافیک را خواستار شده است.

انتصاب مدیرکل جدید بازرسی شهرداری تبریز

در حکمی از سوی شهردار تبریز مدیرکل جدید بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری منصوب شد.

نجفی طی حکمی سیف‌الله کاربالا را به عنوان مدیرکل جدید بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات شهردار منصوب کرد.

پیش از این حاج جلیل باحجب عهده‌دار این مسئولیت بود.

سیف‌الله کاربالا مدیرکل جدید بازرسی شهرداری پیش از این رئیس اداره حراست شهرداری بود.

انتصاب رئیس جدید برای حراست شهرداری تبریز

شهردار تبریز طی حکمی رئیس جدید اداره حراست شهرداری تبریز را منصوب کرد.

نجفی با ابلاغ حکمی تراب حسنی را به عنوان مدیرحراست این مجموعه معرفی و منصوب کرد.

پیش از این سیف الله کاربالا عهده دار مسوولیت اداره حراست شهرداری بود

. تراب حسنی قبل از این معاون بازرگانی سازمان صنعت و تجارت استان و از مدیران قبلی نجفی در سازمان بازرگانی بود.

معاون امور مناطق شهرداری تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار تبریز معاون امور هماهنگی مناطق شهرداری منصوب شد.

نجفی در حکمی بیوک رئیسی را به عنوان معاون امور هماهنگی مناطق شهرداری منصوب کرد.

رئیسی پیش از این مدیرکل حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست استان بود.

 

 انتصاب رئیس پلیس شهرداری تبریز

با ایجاد مدیریت جدید در بدنه شهرداری تحت عنوان پلیس شهرداری، رییس این حوزه نیز معرفی شد.

نجفی با ابلاغ حکمی حاج جلیل باحجب را به عنوان مدیر و رئیس پلیس شهرداری انتخاب و معرفی کرد. باحجب پیش از این به عنوان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری انجام وظیفه می‌کرد.

معرفی مشاور امور روحانیت شهردار تبریز

طی حکمی از سوی دکتر نجفی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاج سید صالح هاشمی به عنوان مشاور عالی شهردار تبریز منصوب شد.

حجت‌الاسلام هاشمی که در کارنامه خود سابقه عضویت در سه دوره شورای اسلامی شهر تبریز را دارد و از وعاض و خطبای معروف تبریز به شمار می‌روند با دریافت این حکم مسئولیت ایجاد و تقویت تعامل و ارتباط منظم و سازنده میان جامعه روحانیت معزز و مدیریت شهری را بر عهده گرفته است.

معرفی مدیرعامل جدید سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز

با حکم شهردار تبریز مدیرعامل جدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری منصوب شد.

نجفی در حکمی محمدحسین حسن‌زاده را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری منصوب کرد.

معرفی مدیر هماهنگی امور سازمان‌های شهرداری تبریز

مدیر هماهنگی امور سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز معرفی شد.

نجفی طی حکمی مهندس عبدالله تقی‌پور را به عنوان مدیر هماهنگی امور سازمان‌های تابعه شهرداری منصوب کرد. تقی‌پور پیش از این به عنوان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری انجام وظیفه می‌کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری تبریز بازهم ابقا شد/ ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی شهرداری

شهردار تبریز با ابلاغ حکمی ضمن ابقاء مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، جایگاه سازمانی این اداره را به اداره کل ارتقاء داد.

نجفی طی این حکم مهندس میراعتماد عمادی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز را در سمت خود ابقاء و جایگاه این اداره را به اداره کل ارتقاء داد.

در حکم ابلاغی شهردار تبریز خطاب به مهندس عمادی بر لزوم تلاش همه جانبه در راستای تقویت و توسعه ارتباطات و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، برقراری روابط و تعامل سازنده با اصحاب رسانه و جراید و بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین علمی و ارتباطی و سیاست‌گذاری کلان و در نهایت نظارت عالیه بر عملکرد روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌ها از سوی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تأکید شده است.

عمادی از جمله “همیشه مدیران شهرداری تبریز” هست که به همراه تنی چند از دیگر همکاران خود، نشان داده اند مهارت ویژه ای در کارکردن با هر رئیسی را دارند.

انتصاب و جابجایی شهرداران ۴ منطقه تبریز

همچنین در ادامه تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز، طی احکام جداگانه‌ای از سوی نجفی، عباس عادلی شهیر به عنوان شهردار منطقه ۲، قادر امامی به عنوان شهردار منطقه ۴، فرهاد روشنی به عنوان شهردار منطقه ۶، یعقوب انصاری به عنوان شهردار منطقه ۹ و حسین قلیزاده به عنوان جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز منصوب شدند.

رئیس مرکز پژوهش شهرداری تبریز منصوب شد

 

 

 

شهردار تبریز همچنین با احیاء و فعال سازی دوباره مرکز پژوهش، توسعه و تحقیق شهرداری تبریز، دکتر محمدابراهیم رمضانی را به عنوان رئیس این مرکز  منصوب کرد.

معرفی مدیر جدید امور بانوان شهرداری تبریز 

به گزارش اعتدال پرس، شهردار تبریز طی حکمی «شهناز رضاجو» را به عنوان مشاور شهردار و مدیر بانوان شهرداری تبریز منصوب کرد.

 در حکم صادق نجفی آمده است: امید آن که با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت ها، استعدادها و توانایی های بانوان در تحقق اهداف مدیریت شهری موفق و موید باشید.

روابط عمومی شهرداری تبریز در حالی این خبر را منعکس کرده که هیچ اطلاعاتی از مشخصات و سوابق این مدیر جدید منتشر نکرده است.

ادامه تغییرات مدیریتی نجفی با آغاز سال جدید/ مدیرعامل جدید سازمان ترافیک شهرداری تبریز منصوب شد

با حکم شهردار تبریز مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر صادق نجفی، طی حکمی، «فیروز آذری فر» را به عنوان مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز منصوب نمود.

در حکم شهردار تبریز، با اشاره به رویکردهای مدیریت شهری در بخش ترافیک و حمل و نقل آمده است: امید است با بهره گیری از سوابق ارزنده و تجارب مفید، در اجرای برنامه های تدوین شده موفق و سربلند باشید.

آذری فر، پیش از این عهده دار معاونت اداری و مالی شهرداری منطقه پنج بوده است.

* گفتنی است شهردار تبریز همچنین طی حکمی، مرتضی آبدار بخشایش، اکبر آقا محمدی، علی نواداد، سعید نیکوخصلت، میرمعصوم سهرابی، حبیب ستوده و حجت الاسلام احمد حمیدی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره سازمان ورزش شهرداری تبریز منصوب کرده بود.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، نجفی در خصوص تغییرات صورت گرفته در مدیریت‌های شهرداری تبریز معتقد است: جابه‌جایی مسئولیت‌ها به منظور چابک‌سازی ساختار شهرداری و پویایی بیش از پیش مدیران برای تحقق برنامه‌های سال آینده، ضروری و سازنده است.

این گزارش می‌افزاید، برخی از این پست‌های مدیریتی برای نخستین بار است که در شهرداری تبریز تعریف می‌شود و برخی‌ها هم در دوران علیرضا نوین شهردار سابق تبریز غیرفعال شده بودند.

 

 

انتهای خبر