مرگ مجری صداوسیما در آتش سوزی ویلای شخصی/ دستگیری متهم آتش‌سوزی ویلای نوشهر در کرج

در این ویلا که ۱۱ نفر سکونت داشتند چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند و یک نفر نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد که درصد سوختگی نیز بسیار بالا است و اقدامات درمانی بر روی این فرد مصدوم در حال انجام است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، مدیر […]

image_pdfimage_print

در این ویلا که ۱۱ نفر سکونت داشتند چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند و یک نفر نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد که درصد سوختگی نیز بسیار بالا است و اقدامات درمانی بر روی این فرد مصدوم در حال انجام است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید فرماندار نوشهر از وضعیت بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: متاسفانه وقوع یک فقره آتش‌سوزی یک دستگاه ویلای شخصی در منطقه روستایی «دزدک»در بخش مرکزی شهرستان نوشهر سبب جان باختن چهار نفر شد.

رحیم سیدپور افزود: در این ویلا که ۱۱ نفر سکونت داشتند چهار نفر در میان شعله‌های آتش جان باختند و یک نفر نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد که درصد سوختگی نیز بسیار بالا است و اقدامات درمانی بر روی این فرد مصدوم در حال انجام است.

همه افراد حادثه دیده در این آتش‌سوزی که در ساعت پنج صبح بامداد امروز رخ داد تهرانی بوده که به‌صورت خانوادگی برای گذراندن ایام تعطیلات نوروز به شهرستان نوشهر سفر کرده بودند.

در این آتش‌سوزی مرگبار دو زن و دو مرد جان خود را از دست که بنا به گفته شاهدان یکی از افراد جان باخته مجری تلویزیون است.

افخم‌السادات حسینی، نیلوفر معصومی، مجید چمنی و محمدرضا داداشی اسامی جان باختگان حادثه آتش‌سوزی ویلا در نوشهر هستند.

علت آتش سوزی از سوی کارشناسان و کارآگاهان پلیس انتظامی در دست بررسی است.

دستگیری متهم آتش‌سوزی ویلای نوشهر در کرج

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از دستگیری متهم آتش‌سوزی ویلای نوشهر در کرج خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری متهم آتش‌سوزی ویلای نوشهر در کرج

به گزارش فارس، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از فوت ناگهانی سه جوان بابلی در کنار سواحل بابلسر خبر داد.

وی تصریح کرد: این سه نفر شب گذشته با حضور در کنار ساحل بابلسر شب را در چادر مسافرتی گذراندند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: مردم در کنار ساحل متوجه فوت این سه نفر شدند که پس از اطلاع به مراجع ذیصلاح بررسی علت فوت این سه نفر در دست بررسی است.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که وسایل گرمایشی نیز در چادر این سه جوان بابلی نبود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره ماجرای آتش‌سوزی ویلا در نوشهر گفت: نفر اولی که متهم به این اقدام است در شهرستان کرج دستگیر شده و بررسی اولیه نیز ادامه دارد.

وی علت آتش‌سوزی ویلا در نوشهر را انگیزه خانوادگی اعلام کرد.

انتهای خبر