شایعات اخیر را تکذیب می کنم/ تغییر سایت رسمی باشگاه

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تمامی این شایعات را تکذیب می کنم. اصلا چنین موضوعی در کار نیست. حتی یک سر سوزن اختلافی بین کادر فنی یا بازیکنان وجود ندارد به گزارش اعتدال پرس، جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی، در برنامه موج فوتبال در پاسخ به سوال مجری برنامه، در این خصوص که آیا […]

image_pdfimage_print

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تمامی این شایعات را تکذیب می کنم. اصلا چنین موضوعی در کار نیست. حتی یک سر سوزن اختلافی بین کادر فنی یا بازیکنان وجود ندارد

به گزارش اعتدال پرس، جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی، در برنامه موج فوتبال در پاسخ به سوال مجری برنامه، در این خصوص که آیا از عملکرد تیم در جام باشگاه های آسیا راضی است یا نه گفت: رضایت نسبی حاصل شده است ولی نتایج ما می تواند از این بهتر شود. امیدواریم بتوانیم با پیروزی در دو بازی خانگی مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کنیم.

وی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر اختلاف بین تونی اولیویرا با آذرنیا و باغ آبادی اظهار داشت: تمامی این شایعات را تکذیب می کنم، اصلا چنین موضوعی در کار نیست. حتی یک سر سوزن اختلافی بین کادر فنی یا بازیکنان وجود ندارد. چون بیشتر صحبت ها نسبت به سرپرست تیم بود، حسن آذرنیا شخصا از این سایت ها شکایت کرده است و مراجع قانونی در چند روز آینده به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص عملکرد سایت رسمی باشگاه ادامه داد: از روند سایت رسمی باشگاه اطلاع دارم و تغییرات سایت رسمی باشگاه به زودی انجام می شود.

وی در مورد ممنوعیت تشویق اروپایی توضیح داد: چند بند در خصوص بازی الاتحاد به باشگاه ارسال شده است. طبق بند چهار این نامه، تشویق اروپایی که با میکروفون ورزشگاه انجام می گیرد مغایر با قوانین AFC می باشد ولی هواداران می توانند خود شان این تشویق را انجام دهند.

نظمی افزود: همچنین از هواداران خواهش می کنم با کسانی که همراه خود به استادیوم ترقه می آورند برخورد کنند چرا که برای هر ترقه 7200 دلار باشگاه جریمه می شود. در بازی الاتحاد وقتی با ناظر بازی وارد استادیوم شدیم وی به صدای ترقه ها اشاره کرد.در آستانه بازی العین نیز از باشگاه در خصوص ترقه های بازی الاتحاد توضیح خواستند. البته عده ای انگشت شمار این کار را انجام داده است چرا که هوادار واقعی تیم هیچ موقع به تیم ضربه نمی زند.

وی در خصوص مذاکره با تونی اولیویرا ادامه داد: همانطور که گفته بودیم بعد از بازی با العین مذاکرات را با تونی اولیویرا آغاز خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با مربی پرتغالی برای فصل بعد به توافق برسیم.

انتهای خبر