آخرین تغییرات در استانداری آذربایجان غربی/ معرفی سومین فرماندار جدید استان طی سه روز

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان غربی ؛ سرپرست فرمانداری شهرستان پلدشت منصوب شد تا بعد از ارومیه و نقده، پلدشت سومین شهرستانی باشد که طی روزهای آغازین سال جاری شاهد معرفی سرپرست جدید فرمانداری شده است. به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، ” اکبر عبدالله نژاد ” به […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان غربی ؛ سرپرست فرمانداری شهرستان پلدشت منصوب شد تا بعد از ارومیه و نقده، پلدشت سومین شهرستانی باشد که طی روزهای آغازین سال جاری شاهد معرفی سرپرست جدید فرمانداری شده است.

به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، ” اکبر عبدالله نژاد ” به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پلدشت منصوب و جایگزین جبار طالبی  گردید.

عبدالله نژاد

 در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای اکبر عبدالله نژاد

سلام علیکم

با آرزوی توفیقات الهی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان  پلدشت منصوب می نمایم. امید است با عنایت به تجربیات گذشته در راستای عمل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی و خدمت به مردم منطقه موفق و موید باشید. ان‌شاءا…

لازم به ذکر است ، عبدالله نژاد متولد ۱۳۴۳ شهرستان ماکو با مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت دولتی دارای ۲۶ سال سابقه کار می باشد که ۸/۵ سال آن در کسوت بخشدار مرکزی چالدران  و پلدشت فعالیت نموده و بقیه دوران خدمتی خود را در جایگاه کارشناس فرمانداری ماکو  گذرانده و مدتی هم مسوول ستاد رسیدگی به امور آزادگان شهرستان ماکو بوده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانغربی منصوب شد.

طی حکمی از سوی مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، ” ایرج عباسپور باری ” به سمت مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب شد.

  در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای ایرج عباسپور باری

با سلام

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با توجه به سوابق اجرایی و تخصصی که دارید بموجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب می شوید. انشاءالله در انجام وظایف محوله موفق باشید.

 

انتهای خبر