سخنگوی شورای شهر : سهم ورزش از بودجه ۹۳ شهرداری تبریز، ۳۰۰ میلیارد شد

سخنگوی شورای کلانشهر تبریز گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش کلانشهر تبریز در بودجه امسال شهرداری تبریز اعتبار اختصاص داده شد. به گزارش اعتدال پرس، سعید حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: این میزان اعتبار یک درصد از کل بودجه کلانشهر تبریز است که نسبت به سال گذشته رشدی نداشته و همان سقف اعتبار […]

image_pdfimage_print

سخنگوی شورای کلانشهر تبریز گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش کلانشهر تبریز در بودجه امسال شهرداری تبریز اعتبار اختصاص داده شد.

به گزارش اعتدال پرس، سعید حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: این میزان اعتبار یک درصد از کل بودجه کلانشهر تبریز است که نسبت به سال گذشته رشدی نداشته و همان سقف اعتبار سال گذشته است.

وی در مورد تفکیک این اعتبار نیز گفت: از این میزان بودجه ۱۷۰ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی،‌حفظ و نگهداری اماکن ورزشی از جمله تکمیل سه مجموعه ورزشی در حال ساخت و زمین چمن مصنوعی اختصاص یافته است.

این مقام مسئول بیان کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش کلانشهر تبریز در بودجه امسال شهرداری تبریز اعتبار اختصاص داده شد.

حاجی‌زاده سهم سازمان ورزش شهرداری را نیز از این میزان بودجه ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای حوزه بانوان نیز اعتبار لازم در همین بودجه تعریف شده و از این اعتبار بودجه لازم به این حوزه اختصاص خواهد یافت.

انتهای خبر