فرمانداران آذربایجان شرقی از دریافت یارانه انصراف دادند

فرمانداران استان آذربایجان شرقی در یک اقدام نمادین و هماهنگ از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند. به گزارش اعتدال پرس، فرمانداران آذربایجان شرقی امروز دوشنبه در همایش مشترک استانداران و فرمانداران مراتب انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را طی نامه کتبی به وزیر کشور اعلام کردند. اقدام فرمانداران آذربایجان شرقی در راستای همراهی دولت و […]

image_pdfimage_print

فرمانداران استان آذربایجان شرقی در یک اقدام نمادین و هماهنگ از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

به گزارش اعتدال پرس، فرمانداران آذربایجان شرقی امروز دوشنبه در همایش مشترک استانداران و فرمانداران مراتب انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را طی نامه کتبی به وزیر کشور اعلام کردند.

اقدام فرمانداران آذربایجان شرقی در راستای همراهی دولت و فرهنگ سازی درجامعه برای تقویت مشارکت های حمعی در پیشبرد برنامه های دولت و حمایت از اقشار آسیب‌ پذیر و نیازمند جامعه  صورت گرفته است .

پیش از این رییس جمهور در اقدام نمادین و شماری از دولت مردان و استانداران درسطح کشور با اعلام انصراف از دریافت یارانه نقدی به کمپین داوطلبانه حذف یارانه ها پیوستند.

در روزهای اخیر از افراد متمکین و ثروتمند درخواست شده با انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی دولت را دراجرایی فاز دوم هدفمندی یارانه ها یاری کنند .

بر اساس برنامه ابلاغی دولت درمرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه ها از ۲۰ تا ۲۹ فروردین ماه امسال بر اساس رقم سمت چپ شماره ملی سرپرست خانوار و بصورت اینترنتی انجام می شود

انتهای خبر