دور جدید تغییرات در جهادکشاورزی/ تبریز،اولین ایستگاه تغییرات شهرستانی

  رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: خشک شدن دریاچه ارومیه باعث به مخاطره افتادن زیست محیط بشری در آذربایجان شرقی و استان های همجوار شده و به اذعان کارشناسان تا شعاع ۳۰۰ کیلومتر در حدود اربعه اثرات زیانبار خواهد داشت. به گزارش اعتدال پرس، کریم مهری که به نظر می رسد عجله چندانی برای […]

image_pdfimage_print

  رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: خشک شدن دریاچه ارومیه باعث به مخاطره افتادن زیست محیط بشری در آذربایجان شرقی و استان های همجوار شده و به اذعان کارشناسان تا شعاع ۳۰۰ کیلومتر در حدود اربعه اثرات زیانبار خواهد داشت.

به گزارش اعتدال پرس، کریم مهری که به نظر می رسد عجله چندانی برای تغییرات مدیریتی در حوزه کشاورزی استان ندارد، مراسم تودیع و معارفه اولین مدیر شهرستانی جهادکشاورزی و چهارمین جابجایی مدیریتی خود را به انجام رساند.

وی در این مراسم با اشاره به مشکلات و راهکارهای فراروی بحران دریاچه ارومیه گفت: نجات دریاچه ارومیه فقط با کاهش و استفاده بهینه از منابع آبی در آب شرب شهری و آب کشاورزی و صنعتی امکان پذیر است و سایر امورات و نکات فنی در این راستاست.

وی با بیان اینکه استفاده از مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کشاورزی، باعث اقتصادی شدن تولید و درآمدهای کشاورزی خواهد بود افزود: امیدوارم بتوانیم حماسه اقتصادی را هم سنگ حماسه سیاسی که مردم در انتخابات ۲۴ خرداد و راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال گذشته نشان دادند و خواهند داد عینیت بخشیم چراکه تحقق اقتصاد و بهره وری با فرهنگ اسلامی و عزم ملی و مدیریت جهادی دور از دسترس نمی باشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات آقای صحابعلی اسکندری که به درجه بازنشستگی نائل گردیده اند، علی رخ افروز به عنوان مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان تبریز معرفی شد.

گفتنی است، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان پیش از این با انجام ۳ انتصاب، مسئولین جدید معاونت برنامه ریزی، روابط عمومی ومدیریت آب و خاک را  منصوب کرده بود.

انتهای خبر