خواننده معروف کشور، خواستار دستگیری و مجازات مدیرکل سابق ارشاد شد/ باید فتوایی در تبریز بدهند تا مردم اداره ارشاد را خراب کنند!

هنرمند متعهد موسیقی گفت: ما با درد بزرگی در آذربایجان روبرو هستیم، متاسفانه مدیر کل(سابق) ارشاد استان، هنرستان هنر را تصرف و تبدیل به خانه شخصی خود کرده است و در کنار آن حق مسکن نیز دریافت می‌کند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی ساعتی […]

image_pdfimage_print

هنرمند متعهد موسیقی گفت: ما با درد بزرگی در آذربایجان روبرو هستیم، متاسفانه مدیر کل(سابق) ارشاد استان، هنرستان هنر را تصرف و تبدیل به خانه شخصی خود کرده است و در کنار آن حق مسکن نیز دریافت می‌کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی ساعتی پیش در مجموعه فرهنگی-هنری اسوه آغاز شد. در این مراسم ابراهیم حاتمی‌کیا، طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان، اسفندیار قره‌باغی، هوشنگ جاوید و هادی منتظری و جمع دیگری از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری کشور حضور داشتند.

قر‌ه‌باغی در این مراسم گفت: ما با درد بزرگی در آذربایجان روبرو هستیم، متاسفانه مدیر ارشاد استان، هنرستان هنر را با چهارده باب اتاق تبدیل به خانه شخصی خود کرده است و در کنار آن حق مسکن نیز  دریافت می‌کند.

خواننده سرود معروف ” آمریکا ننگت باد” تصریح کرد: این فرد به شکسپیر می‌گوید «شکسته پیل» و افتخارش این است که در تمام عمر خود به موسیقی گوش نداده است و در طول ۵ سال مدیریت وی یک مرا برای هیچ جلسه ای دعوت نکردند. بودجه ارشاد ۱ میلیارد است،‌ اما نمی‌دانم این پول صرف چه شده که ما ندیدیم، خیلی عذر می‌‌خواهم اما بنده به این افراد در تبریز چوپان می‌گویم. بنده حتی در جلسه تودیع این مدیر به وزیر ارشاد گفتم که تمام گزارش‌های عملکردش دروغ است و اگر تمایل داشتید با بنده تماس بگیرید تا به شما ثابت کنند که آقای جنتی هم گفتند البته همه آن نه.

قره‌باغی افزود: واقعا دادستانی کجاست تا اینگونه مدیران را به سزای عمل خود برساند، آیا فقط آفتابه دزدان باید دستگیر شوند یا افرادی که به واقع ۵ سال فرهنگ و هنر را نابود کرد، فکر می‌کنم باید فتوایی در تبریز بدهند تا مردم اداره ارشاد را خراب کنند، من لیاقت بسیجی بودن ندارم، اما طرفدار بسیجیان هستم، ای کاش در حوزه فرهنگ و هنر آذربایجان کار اداری را رها کنیم و جهادی عمل کنیم.

در ادامه مراسم از  محمد قربانی، داوود عامری و محمد امیرزاده سنجوقی نیز تقدیر شد.

انتهای خبر