همزمان با رونمایی از نشان دانشگاه ایرانیان اعلام شد، وزیر علوم: مجوز دانشگاه احمدی نژاد اعتبار ندارد

با وجود اینکه طی آیینی از نشان آرم دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان رونمایی شد، وزیر علوم از بی اعتبار بودن مجوز این دانشگاه از نظر وزارت علوم خبر داد.  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره معتبر نبودن مجوز دانشگاه ایرانیان ، گفت: مجوز این دانشگاه از نظر وزارت علوم اعتباری ندارد. به گزارش اعتدال […]

image_pdfimage_print

با وجود اینکه طی آیینی از نشان آرم دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان رونمایی شد، وزیر علوم از بی اعتبار بودن مجوز این دانشگاه از نظر وزارت علوم خبر داد.

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره معتبر نبودن مجوز دانشگاه ایرانیان ، گفت: مجوز این دانشگاه از نظر وزارت علوم اعتباری ندارد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خانه ملت، فرجی دانا با یادآوری انتخاب رئیس دانشگاه تهران در شورای مشورتی اساتید، گفت: تاکنون این شورا گزینه‌ای را مطرح نکرده است.

314587_353_0

او ادامه داد: به طور حتم انتخاب رئیس دانشگاه تهران با نظر شورای مشورتی اساتید و معرفی وی به وزارت علوم صورت خواهد گرفت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با تکذیب انتخاب الهه کولایی به عنوان گزینه پیشنهادی برای ریاست دانشگاه تهران، گفت: شورای مشورتی اساتید هنوز تصمیمی نگرفته و گزینه مورد نظر خود را نیز به وزارت علوم معرفی نکرده است.

طی آیینی از نشان آرم دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان رونمایی شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از دولت بهار، این نشان مزین به کلمه لا اله الا الله است و نام انگلیسی دانشگاه، مشعل معرفت و دانایی و زلالی قطره آب و همراستایی آن با نمادی از جنس محبت و مهربانی نیز در آن خود نمایی می کند.

این نشان اثر یکی از هنرمندان جوان و خوش ذوق کشورمان است که از بین صدها اثر ارسالی از سراسر کشور و پس از ماه ها تلاش مشترک هیئت داوران و مسئولان دانشگاه برگزیده شد.

روابط عمومی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان ضمن تقدیر از همت، ابتکار و خلاقیت پدیدآورندگان آثار هنری که در فراخوان طراحی آرم این دانشگاه هوشمندانه مشارکت داشته اند، برای همگی آنان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

 

 

انتهای خبر