مسافر نوزاد هواپیما زاهدان – تهران در کرمان درگذشت

مدیر پرستاری بیمارستان افضلی پور کرمان گفت: نوزادی که موجب فرود اضطراری هواپیمای ایرباس ۳۰۰ در فرودگاه بین المللی کرمان شد، درگذشت. به گزارش اعتدال پرس، حمید ثمره افزود: اورژانس مستقر در فرودگاه کرمان ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک نوزاد ۹ ماه را به بیمارستان انتقال دادند که بلافاصله اقدامات احیا برای […]

image_pdfimage_print

مدیر پرستاری بیمارستان افضلی پور کرمان گفت: نوزادی که موجب فرود اضطراری هواپیمای ایرباس ۳۰۰ در فرودگاه بین المللی کرمان شد، درگذشت.

به گزارش اعتدال پرس، حمید ثمره افزود: اورژانس مستقر در فرودگاه کرمان ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک نوزاد ۹ ماه را به بیمارستان انتقال دادند که بلافاصله اقدامات احیا برای این نوزاد توسط تیم پزشکی و پرستاری این بیمارستان انجام شد.

وی ادامه داد: به علت اینکه این نوزاد زمینه بیماری قلبی و آسم داشت لذا اقدامات احیا برای این کودک موثر واقع نشد و این نوزاد در ساعت ۲ بامداد به علت ایست قلبی درگذشت.

وی گفت: والدین این نوزاد برای درمان فرزندانشان عازم تهران بودند که به علت وخیم شدن حال کودک و تشخیص پزشک مستقر در هواپیما، این پرواز در فرودگاه بین المللی کرمان فرود اضطراری کرد و بلافاصله برای مداوا به بیمارستان افضلی پور منتقل شد.

ثمره اضافه کرد: با توجه به سابقه بیماری در این نوزاد، والدین آن صبح امروز برای انتقال جسد وی به زادگاهش رضایت دادند و جسد را تحویل گرفتند

منبع: ایرنا

انتهای خبر