ترخیص استاندار آذربایجان شرقی از بیمارستان/ حال جبارزاده مساعد است

وضعیت عمومی استاندار که در بیمارستان شهدا تبریز جهت عمل جراحی بستری شده بود رضایت بخش اعلام شده و وی امروز جهت تکمیل مراحل درمان به منزل خود منتقل شد. به گزارش اعتدال پرس، با توجه به مشکلات پیش آمده برای دکتر جبارزاده که منجر به تجویز استراحت مطلق از سوی پزشکان در چند هفته اخیر […]

image_pdfimage_print

وضعیت عمومی استاندار که در بیمارستان شهدا تبریز جهت عمل جراحی بستری شده بود رضایت بخش اعلام شده و وی امروز جهت تکمیل مراحل درمان به منزل خود منتقل شد.

به گزارش اعتدال پرس، با توجه به مشکلات پیش آمده برای دکتر جبارزاده که منجر به تجویز استراحت مطلق از سوی پزشکان در چند هفته اخیر شد بود، دکتر جبارزاده برای درمان قطعی بیماری خود در ناحیه گردن در بیمارستان شهدای تبریز تحت مداوا قرار گرفت.

پیرو خبری که در خصوص غیبت یک ماهه دکتر جبارزاده در اعتدال پرس منتشر شد (این خبر از سوی یکی از مسئولان استانداری اعلام شد که استاندار آذربایجان‌شرقی از ناحیه گردن دچار مشکل پزشکی شده است و وی برای رهایی از این وضعیت حاد، صبح روز پنجشنبه جهت انجام عمل جراحی دیسک گردن در بیمارستان شهدا تبریز بستری و تحت مداوا قرار گرفت که بنابر اطلاع واصله، عمل جراحی جبارزاده با موفقیت انجام گرفته و در حال حاضر با انتقال به بخش دوران پس از عمل را تحت نظر پزشکان سپری می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، قبل از ظهر جمعه در گفتگویی اظهار داشت : به دنبال بستری شدن استاندار در بیمارستان شهدا تبریز در صبح پنج شنبه هم اکنون حال عمومی وی مساعد بوده و مراحل بهبودی ایشان رضایت بخش است.

سعید شبستری ‌خیابانی ادامه داد: ایشان پس از مداوا پیش از ظهر امروز از بیمارستان ترخیص شده و اظهار امیدواری کرد، وی در روزهای آینده و به زودی در محل کار خود حضور می یابند.

دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی، یک ماه گذشته و از یک هفته مانده به تعطیلات عید نوروز بخاطر استراحت مطلق پزشکی، بدون حضور در مراسم رسمی و غیبت در دیدارهای نوروزی سپری کرد که به علت عدم اطلاع رسانی لازم از سوی روابط عمومی استانداری و همزمان شدن آن با بروز برخی شایعات در خصوص استاندار، برخی گمانه زنی ها را در محافل مختلف بوجود آورده بود.

* پایگاه اطلاع رسانی اعتدال پرس برای استاندار محترم آذربایجان شرقی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارد.

خبر مربوطه:

پایان غیبت یک ماهه استاندار و اولین حضور رسمی جبارزاده در سال جدید/ استاندار: همه باید توسعه استان را باور کنیم

انتهای خبر