گلایه تراکتوری ها بعد از شکست دادن استقلال

اعتدال پرس/ بازیکنان تراکتورسازی بعد از برد استقلال از مسائل مالی ابراز ناراحتی کردند. سعید دقیقی: بازی خوبی بود، خوشحالم که این بازی را به نفع خودمان به پایان رساندیم. ما قهرمان جام حذفی شدیم اما استقبالی نکردند. من ۶۰ درصد مبلغ قراردادم را گرفتم اما از تماشاگران تشکر می‌کنم که پشتوانه ما بودند و ما […]

image_pdfimage_print

اعتدال پرس/ بازیکنان تراکتورسازی بعد از برد استقلال از مسائل مالی ابراز ناراحتی کردند.

سعید دقیقی: بازی خوبی بود، خوشحالم که این بازی را به نفع خودمان به پایان رساندیم. ما قهرمان جام حذفی شدیم اما استقبالی نکردند. من ۶۰ درصد مبلغ قراردادم را گرفتم اما از تماشاگران تشکر می‌کنم که پشتوانه ما بودند و ما را حمایت کردند. ما در بازی آینده باید به عربستان برویم اما در شرایط حساس باید با دو پرواز به این کشور برویم و این کار ما را سخت کرده است.

 محمد نصرتی: استقلالی‌ها دقایق اول خیلی به ما فشار آوردند اما رفته رفته این فشار کمتر شد و نتوانستند موفق شوند. ما مستحق برد بودیم و خدا را شکر که سربلند شدیم. ما قهرمان جام حذفی شدیم اما گویی مسئولان اشباع شدند و پشت تیم را خالی کردند. شما ببینید حتی مدیرعامل برای این بازی نیامده است. قبلا گفته بودم تیم ما با پشتوانه هواداران قهرمان جام حذفی شد. تماشاگران در سرمای شدید به ما دلگرمی دادند. اگر بیرونمان نکنند من خودم در تراکتور می‌مانم.

مهدی کریمیان: هفته آخر لیگ از حساسیت بالایی برخوردار بود و در حالی که بسیاری از تیم‌ها به دنبال سهمیه آسیا بودند ما دو ماه پیش این سهمیه را به دست آوردیم. این فصل سختی‌های بسیاری را متحمل شدیم از نامهربانی‌ها گرفته تا تمرین در زمین یخ‌زده که با این وضعیت به نظرم توانستیم کار بزرگی را انجام دهیم.

جواد کاظمیان: این پیروزی را به تبریزی‌ها تبریک می‌گویم، این نتیجه چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند و معتقدم قهرمانی در لیگ امسال حق فولاد خوزستان بود. مصدومیت بازیکنان و فشردگی لیگ، دلیل خوبی برای توجیه ناکامی‌ها نیست، چرا که در لیگ‌های اروپایی فشردگی بیشتر از اینهاست. خوشحالم که پرسپولیس سهمیه آسیا گرفت، پرسپولیس تیم محبوب من است و در مورد احتمال بازگشتم به این تیم باید بگویم هر چه خدا بخواهد‌‌ همان می‌شود.

کریم انصاری‌فرد: بازی خوبی بود و ما در طول ۹۰ دقیقه سوار مسابقه بودیم. استقلال هم تیم پرمهره‌ای است کادر فنی خوبی دارد اما بازی کاملا در اختیار ما بود. ما استقلال را بردیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم. در این چند وقتی که از پرسپولیس جدا شده بودم اذیت شدم اما با کمک خدا و خانواده‌ام توانستم به روزهای اوج برگردم. این آقای گلی مبارک همه و به خصوص هوادارانمان باشد.

میثم بائو: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تصمیمم را نگرفته‌ام اما با شرایطی که وجود دارد بعید است در تراکتور بمانم. هم مشکل مالی داریم و هم سایر موارد، من تاکنون تنها ۵۱ درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام، از طرفی هم چند وقت است مدیرعامل را ندیده‌ام. متأسفانه زمانی که می‌خواهند پول تقسیم کنند. به یک بازیکن ۵۰ درصد، به بازیکن دیگر ۹۰ درصد و به برخی بازیکنان ۳۰ درصد می‌دهند و هیچ قانون مشخصی برای این کار وجود ندارد. من در لیگ بر‌تر ۷ تیم عوض کرده‌ام و از ۵ تیم طلب دارم، از طرفی هیچ‌کس به داد بازیکنان نمی‌رسد، اما اگر یک روز به تمرینات نرویم جریمه می‌شویم.

منبع: بانک ورزش

انتهای خبر