کیانی: با ادامه این رفتارها، یک ثانیه هم نمی‌مانم/ خدا زیارت مسئولان باشگاه تراکتورسازی را قبول نمی‌‌کند!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد شدید از مسئولان این باشگاه گفت: اگر رفتارهای نادرست آنها ادامه داشته باشد دیگر یک ثانیه هم در تراکتورسازی نمی‌‌مانم. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مهدی کیانی  ابتدا در مورد مشکلات مالی بازیکنان تراکتورسازی اظهار داشت: من بابت این وضعیت خیلی ناراحتم. 6، 7 سال […]

image_pdfimage_print

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد شدید از مسئولان این باشگاه گفت: اگر رفتارهای نادرست آنها ادامه داشته باشد دیگر یک ثانیه هم در تراکتورسازی نمی‌‌مانم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، مهدی کیانی  ابتدا در مورد مشکلات مالی بازیکنان تراکتورسازی اظهار داشت: من بابت این وضعیت خیلی ناراحتم. 6، 7 سال است که اینجا بازی می‌‌کنم ولی این روزها رفتارهایی می‌‌بینم که واقعا ناراحت‌کننده است. مسئولان باشگاه جواب تلفن بازیکنان را  نمی‌‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان تراکتورسازی از این تیم فراری شوند. ما امسال شرایط خوبی داشتیم و وقتی به صدر جدول رسیدیم شانس قهرمانی پیدا کردیم ولی برخی از مشکلات تراکتورسازی را وارد بحران کرد.

وی با انتقاد از امکانات سخت‌افزاری باشگاه تراکتورسازی گفت: امکانات باشگاه تراکتورسازی در حد لیگ یک هم نیست و در زمینی که ما تمرین می‌‌کنیم حتی نمی‌‌توان 10 پاس سالم داد.

تراکتورسازی با این روش به جایی نمی‌‌رسد و برای تیمی که اینقدر هوادار دارد این مشکلات واقعاً تاسف‌آور است. بهتر است مسئولان خیلی شفاف تصمیم بگیرند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. باشگاه تراکتورسازی آنقدر بزرگ است که هر سال باید جام بگیرد ولی با این رفتارها هم تماشاگران را فراری می‌‌دهند و هم بازیکنان را.

هافبک دفاعی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما نمی‌‌دانیم حرف‌های‌مان را به چه کسی بزنیم. با مدیرعامل باشگاه هم که تماس می‌گیریم پاسخگو نیست. آقای نظمی! اگر پول نیست حداقل جواب تلفن را بدهید و با بازیکنان اینطور رفتار نکنید. ما با همین امکانات مقابل عرب‌ها که قیمت یک بازیکن آنها برابر با قیمت کل بازیکنان تراکتورسازی است، با تمام وجود بازی کردیم ولی انگار خیلی چیزها برای آقایان مهم نیست.

کیانی در ادامه افزود:‌ الان ما تماس می‌‌گیریم و جواب‌مان را نمی‌‌دهند ولی 20 روز دیگر این ما هستیم که جواب مسئولان تراکتورسازی را نخواهیم داد.

برای من بلیت گرفته بودند تا با اینکه محروم بودم همراه تیم به عربستان بروم ولی نرفتم. خیلی از مسئولان باشگاه به این سفر رفته‌اند و به جای اینکه دنبال حل مشکلات بازیکنان باشند دنبال چیزهای دیگری هستند. شما مطمئن باشید خدا زیارت آنها را قبول  نمی‌کند. اگر این رفتارها ادامه داشته باشد یک ثانیه دیگر هم در تراکتورسازی  نمی‌‌مانم.

وی همچنین تصریح کرد:‌ در سال‌های گذشته پیشنهادهایی داشتم که 3 برابر تراکتورسازی به من پول می‌دادند ولی جدا نشدم و همیشه به عشق هواداران بازی کردم. ما تراکتورسازی را بعد از 40 سال قهرمان جام حذفی کردیم و خجالت‌آور است که فقط 5 میلیون تومان پاداش دادند، این در حالی است که باشگاه مس برای بازیکنان این تیم 70 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته بود.

انتهای خبر