معین اسبق ستاد احمدی نژاد در آذربایجان شرقی، رییس ستاد مردمی حامیان قالیباف شد

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت از انتصاب خود به عنوان رییس ستاد مردمی حامیان محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش اعتدال پرس ، دلاور صیامی دبیرکل جمعیت حامیان ولایت از انتصاب خود به عنوان رییس ستاد مردمی حامیان محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. وی در […]

image_pdfimage_print
دبیرکل جمعیت حامیان ولایت از انتصاب خود به عنوان رییس ستاد مردمی حامیان محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس ، دلاور صیامی دبیرکل جمعیت حامیان ولایت از انتصاب خود به عنوان رییس ستاد مردمی حامیان محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وی در ادامه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تصریح‌کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند باید در انتخابات آتی مردم با حضور انقلابی خود و انتخاب فرد اصلح، حماسه‌‌ای دیگر بیافرینند.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت خاطرنشان کرد: در تمامی استان‌های کشور نمایندگی ستادهای مردمی تشکیل شده و به محض شروع وقت قانونی برای تبلیغات، وارد عمل خواهیم شد.

به گزارش اعتدال پرس، دلاور صیامی از یاران نزدیک احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال ۸۴ بود که مدتی نیز در بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری فعالیت داشت.

وی که اهل اردبیل است در سال ۸۵ به عنوان معین ستاد احمدی نژاد در استان انتخاب شد که البته تلاش های وی برای وحدت مسئولین منشعب ستاد احمدی نزاد در تبریز به نتیجه نرسید.

صیامی از چند سال پیش به عنوان رئیس بازرسی ویژه شهرداری تهران منصوب و به جمع قالیباف پیوسته است.

انتهای خبر