تحقق آرزوی چندین ساله مردم جلفا و آذربایجان/تصویب طرح کالای همراه مسافر در منطقه آزاد ارس از سوی دولت

معاون رییس جمهوری دراجرای قانون اساسی گفت: با حرکت رو به شتاب منطقه آزاد ارس، این منطقه میتواند محور توسعه شمال غرب کشور باشد. به گزارش اعتدال پرس، حجت الاسلام ˈمیرتاج الدینیˈ در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد ارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه و تحول منطقه آزاد به واسطه […]

image_pdfimage_print

معاون رییس جمهوری دراجرای قانون اساسی گفت: با حرکت رو به شتاب منطقه آزاد ارس، این منطقه میتواند محور توسعه شمال غرب کشور باشد.

تاج الدینی

به گزارش اعتدال پرس، حجت الاسلام ˈمیرتاج الدینیˈ در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد ارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه و تحول منطقه آزاد به واسطه قابلیت ها و ظرفیت های بالقوه سرمایه گذاری بسیار محسوس است.

معاون رییس جمهوری گفت: منطقه آزاد ارس علاوه بر قابلیت سرمایه گذاری در بخش تولید دارای ظرفیت های گردشگری و فرهنگی فراوانی است که این توانمندی ها می تواند در توسعه منطقه نقش مهم داشته باشد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی و استفاده از سرمایه ها در حوزه گردشگری و فرهنگی تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی می تواند با احداث پارک های گردشگری و مراکز تفریحی و سیاحتی روند توسعه این منطقه را شتاب بخشد.

ارس

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به مناطق آزاد دارد، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت منطقه آزاد ارس برای کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این زمینه دولت با تصویب کالای همراه مسافر در عمل راه را برای توسعه این منطقه هموار کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: طرح کالای همراه مسافر در روزهای گذشته در دولت نهایی شده و به زودی برای اجرا ابلاغ می شود که با اجرای آن تحول اساسی در این منطقه رخ خواهد داد.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی در سفری یک روزه به شهرستان جلفا در جریان آخرین وضعیت منطقه آزاد ارس قرار گرفته و از چندین واحد تولیدی و صنعتی سرمایه گذاران خارجی در فاز صنعتی آن دیدن کرد.

انتهای خبر